اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان خبر داد

برگزاری همایش‌های ورزشی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) در لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن همایش ورزشی در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش‌های ورزشی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) در لردگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عیسی حسنی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامی‌داشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌(س) در این شهرستان اظهار کرد: در شهرستان لردگان  همایش‌های ورزشی متعددی در نقاط مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری چند همایش پیاده‌روی، مسابقات فوتسال، دوومیدانی، تنیس روی میز و شطرنج برگزار می‌شود.

حسنی ادامه داد: برگزاری چند بازی بومی‌ و محلی همچون طناب‌کشی و هفت‌سنگ در دو بخش بانوان و آقایان از جمله دیگر مسابقات برنامه‌ریزی شده به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌(س) است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: این مسابقات از دوم اردیبهشت‌ماه جاری در نقاط مختلف شهرستان لردگان آغاز خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: با برگزاری این مسابقات ورزشکاران شهرستان لردگان بیشتر دیده می‌شوند و مسئولان با استعدادهای آنان بیشتر آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه در شهرستان لردگان استعدادهای ورزشی زیادی وجود دارد، بیان داشت: در صورت توجه بیشتر مسئولان و فراهم کردن بیش‌ازپیش امکانات در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفا شدن استعدادهای جوانان این شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/68001/خ10/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول