اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان غربی:

الگوهای جهادی و اقتصادی حضرت فاطمه (س) عملیاتی شود

مدیرکل حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: رهنمودها و الگوهای سیاسی و اقتصاد حضرت فاطمه (س) عملیاتی شود، چرا که ایشان فقط یک شخصیت دینی نبوده، چهره سیاسی، علمی و جهادی هم دارند.

الگوهای جهادی و اقتصادی حضرت فاطمه (س) عملیاتی شود

زهرا پورحیدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برجستگی‌های شخصیتی بانوی دو عالم در همه جا ظهور دارد، مدیریت جهادی، عزم ملی، اقتصاد مقاومتی و مباحث فرهنگی در زندگی و تعلیمات این بانوی بزرگوار وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه رهنمودهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی رهبری در زندگی ائمه معصوم (ع) ریشه‌ دارد، افزود: توان دولت و مسئولان برای پیشبرد منویات رهبری که همان عمل به اسلام است، تجمیع شود.

این مدرس حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: هرکس به نوبه خود در مسئولیت‌های محوله به طور شایسته ظاهر شود و در اطاعت رهبری باشد.

وی با اشاره به اینکه در دیدگاه رهبری مباحث فرهنگی از اهمیت برخوردار است، اضافه کرد: مسائل جامعه اعم از اقتصاد، سیاست و ... زیرشاخه فرهنگ است، پس باید برای سالم‌سازی فرهنگ همت کرد.

طبق گفته وی فرهنگ در تولید داخلی، قانون‌گرایی، مباحث خانواده، رفتارهای انفرادی و ... نمود دارد، بنابراین اگر الگوهای دینی نداشته باشیم، در دام الگوهای ضددینی گرفتار می‌شویم.

مدیرکل حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان غربی بر پرهیز از رفتارها و فرهنگ‌های وارداتی تاکید کرد و گفت: مهمترین ضربه‌ای که بر پیکر جامعه وارد می‌شود از تغییر ارزش‌ها و سستی باورها سرچشمه می‌گیرد.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول