اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار جنوب:

حضرت فاطمه زهرا (س) مدافع بی‌نظیر ولایت بود

امام جمعه رودبار جنوب گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در خطبه معروف خود که در دراز مدت تأثیرگذار بود، دفاع بی‌نظیری از ولایت داشت.

حضرت فاطمه زهرا (س) مدافع بی‌نظیر ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار جنوب، حجت‌الاسلام عباس گروهی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رودبار اظهار داشت: بر اساس آیه 18 سوره نساء یکی از شرایط پذیرش توبه این است که توبه قبل از ظهور علائم مرگ انجام پذیرد.

وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) بیان داشت: یکی از روش‌های مبارزه سیاسی حضرت زهرا (س) سخنرانی در مسجد پیامبر (ص) با تکیه بر غصب فدک بود که در این سخنرانی بعد از حمد و ثنای الهی به بیان مسائلی در رابطه با توحید و صفات خداوند، نبوت، قرآن کریم، امامت و ...  پرداخت.

امام جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) با معرفی کردن خود در این سخنرانی می‌خواست، افکار عمومی را برای شنیدن حرفهایش آماده کند و همین حرف‌ها در درازمدت تاثیرگذار بودند.

گروهی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در این سخنرانی تاریخی خود یک دفاع بی‌نظیر از ولایت و حضرت علی (ع) کرد.

وی افزود: اگر در عصر حاضر توجه داشته باشیم، می‌بینیم که بعضی‌ها تا دیروز در ارتباط با ولایت چه می‌گفتند و امروز چه می‌گویند و باید تاریخ را به یاد بیاوریم، زیرا در هر زمانی تکرار می‌شود، اما تفاوت این باشد که نباید آن اشتباه و تکراری که در گذشته شده است، دوباره صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: محوری دیگر از سخنرانی صدیقه طاهره (س) در رابطه با کسانی است که حق را باور نکردند.

انتهای پیام/2655/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول