اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم مطرح کرد

انتقاد از عدم برگزاری مناسب مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)

امام جمعه اهرم از عملکرد هیئت‌های مذهبی در برگزار نکردن مراسم عزاداری روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به‌صورت کاروانی انتقاد کرد.

انتقاد از عدم برگزاری مناسب مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، حجت‌الاسلام عیسی راستگو صبح امروز در دیدار مدیران اجرایی و مسئولان شهرستان تنگستان با اشاره به نامگذاری سال93 توسط مقام معظم رهبری گفت: شعار امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است که معظم‌له در مطرح کردن این دو گزینه اهدافی داشته است که باید همه به آن توجه داشته باشند.

راستگو افزود: همه می‌دانیم که دشمن در 35 سال گذشته به طرق مختلف خواسته نظام جمهوری اسلامی را از میان بردارد که با هوشمندی، هوشیاری و آگاهی رهبرانه مقتدر ایران این توطئه دشمن نقش برآب شده است.

وی افزود: دشمن دو هدف دنبال می‌کند یکی استحاله فرهنگی و دیگر اقتصاد است، در استحاله فرهنگی دشمن با ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی اینترنتی زمینه‌ای فراهم کرده است و مبانی درونی فرهنگی کشور را هدف خود قرار داده است نوع پوشش و دنبال‌روی فرهنگی بعضی از این شبکه‌ها است.

امام جمعه اهرم ادامه داد: نیاز است توجه بیشتر صورت گیرد اگر پیشرفت مادی داشته باشیم و ضعف فرهنگی در کشور باشد دیگر پیشرفت‌های مادی و اقتصادی اصلاً موجب خوشبختی و آسایش در کشور نخواهد شد.

امام جمعه شهر اهرم با اشاره به فراهم شدن زمینه اسکان مهمانان نوروزی در کنار آبگرم اهرم اظهار داشت: امسال ساماندهی خوبی به اطراف آبگرم معدنی شهر اهرم که یکی از نقاط مهم گردشگری کشور است داده شده بود و همین امر موجب فراهم شدن زمینه اسکان تعداد زیادی مهمانان و گردشگران شد.

وی همچنین افزود: توجهی که به فضاهای سبز شهرستان تنگستان شد موجب افزایش جذب مهمانان و گردشگران به تنگستان شد که از فرمانداری، نیروی انتظامی، هلال‌احمر و همه دست‌اندرکاران این ستاد تقدیر و تشکر می‌شود.

امام جمعه اهرم از عملکرد هیئت‌های مذهبی در برگزار نکردن مراسم عزاداری روز شهادت فاطمه زهرا (س)  به‌صورت کاروانی انتقاد کرد و افزود: نباید هیئت‌های مذهبی همیشه منتظر ستاد نماز جمعه شهر اهرم باشند تا مراسم عزاداری به صورت کاروانی در سطح شهر برگزار کنند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول