اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد استان مرکزی:

توجه به نقاط محروم از برنامه‌های فرهنگی امسال استان مرکزی است

معاون فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد استان مرکزی توجه به سکونت‌گاه‌های غیر رسمی آسیب‌پذیر و نقاط محروم با مشارکت انجمن‌ها و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری را از برنامه‌های مهم فرهنگی استان در سال جاری عنوان کرد.

توجه به نقاط محروم از برنامه‌های فرهنگی امسال استان مرکزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهدی قاسمی بعد از ظهر در دیدار با هنرمندان انجمن‌های مختلف هنری استان اظهار داشت: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و هنر امسال برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر استان طراحی و تدوین شده که همگام با سیاست‌گذاری دولت تدبیر و امید به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: واگذاری فعالیت‌ها به انجمن‌ها و موسسات به منظور حضور فعال آنها در فعالیت‌های فرهنگی از طریق آموزش و ایجاد امکانات فرهنگی و هنری در تمامی زمینه‌ها، توجه به سکونت‌گاه‌های غیر رسمی آسیب‌پذیر و نقاط محروم با مشارکت انجمن‌ها و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری، برگزاری برنامه‌های مناسبتی در سطح استان، توجه و تاکید بر حوزه فرهنگ با نگاه مردمی به منظور شناسایی نیازهای جامعه و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری متناسب با نیاز مردم از دیگر برنامه‌های این معاونت در سال جاری است.

معاون فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد استان مرکزی با بیان اینکه فعالیت‌های این معاونت در حوزه‌های تجسمی، نمایشی، موسیقی و سینمایی اجرا می‌شود، ادامه داد: برگزاری جشنواره سراسری کاریکاتور خلیج فارس و برگزاری جشنواره حماسی تئاتر و موسیقی دفاع مقدس به صورت منطقه‌ای از دیگر برنامه‌های پیشنهادی این معاونت به شمار می‌رود.

به گفته وی توجه به زیرساخت‌های فرهنگی، پرداختن به موضوعات ارزشی، فعالیت در حوزه نشر، خرید، توزیع و نقد کتاب از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری استان در سال جاری است.

رضا ربیعی مسئول انجمن موسیقی استان مرکزی نیز گفت: برنامه‌های این انجمن در سال جاری شامل مشارکت در برنامه‌های موسیقی، تمرکز بر پژوهش و آموزش موسیقی، برگزاری جشنواره‌ موسیقی، افزایش تولیدات آثار موسیقیایی، برگزاری جشنواره موسیقی حماسی، جشنواره منطقه‌ای موسیقی، ساماندهی گروه‌های موسیقی و حمایت از گروه‌های بومی و محلی است.

انتهای پیام/87002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول