اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس:

فعالیت‌های جزیره‌ای به برنامه‌های فرهنگی صدمه می‌زند

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مدیریت جهادی در فعالیت‍‌های فرهنگی، گفت: فعالیت‌های جزیره‌ای به برنامه‌های فرهنگی صدمه می‌زند.

فعالیت‌های جزیره‌ای به برنامه‌های فرهنگی صدمه می‌زند

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درباره فرهنگ، اظهار داشت: دشمن، فرهنگ ما را نشانه گرفته است و بدون فرهنگ ملت هویت خود را از دست می‌دهد و مدیریت جهادی و عزم ملی هم دست یافتنی نخواهد بود.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی بود، افزود: برخی از افراد در داخل و خارج از کشور با فضاسازی مختلف قصد استحاله فرهنگی دارند.

وی خواستار نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در مدیریت‌ها شد و خاطرنشان کرد: از خودگذشتگی و تعهد و تلاش برای کشور از شاخص‌های دفاع مقدس بوده است که باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

علیپور با تاکید بر اینکه مسئولان باید فعال باشند و دغدغه کار داشته باشند، تصریح کرد: مسئولان فرهنگی باید کاملا هوشیار باشند و رسانه‌ها و جراید در اجرای رسالت‌های خود تلاش کنند.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره خلاءهای فرهنگی استان مازندران، گفت: فعالیت‌های فرهنگی و دینی مختلفی در استان مازندران انجام می‌شود ولی بی‌برنامه بودن و فعالیت‌های جزیره‌ای به برنامه‌های فرهنگی صدمه می‌زند.

وی با تاکید بر اینکه ساخت پروژه‌های فرهنگی و دینی در مازندران برای انتقال ارزش‌های اسلامی و انقلاب برای نسل سوم و چهارم کم است، تصریح کرد: برای فعالیت‌های فرهنگی و دینی مازندران اعتبار و توجه لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول