اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان:

مخاطب‌شناسی هدف برنامه‌های فرهنگی و هنری زنجان است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: مخاطب‌شناسی هدف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری است.

مخاطب‌شناسی هدف برنامه‌های فرهنگی و هنری زنجان است

یحیی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال گذشته برنامه‌های مختلفی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان برگزار شد که خروجی این برنامه‌ها استقبال مخاطبان بود.

وی با بیان اینکه استقبال مطلوبی از برنامه‌های این اداره از سوی مخاطبان صورت می‌گیرد، بیان داشت: این اداره با مخاطب‌شناسی توانسته در اجرای برنامه‌ها موفق عمل کند.

این مسئول با اشاره به اینکه با وجود کمبود اعتبارات برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان برگزار شد، ادامه داد: رشد قابل قبول برنامه‌های فرهنگی و هنری با وجود کمبود بودجه در زنجان بی‌سابقه بود.

برگزاری 35 نمایشگاه در زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری 35 نمایشگاه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان زنجان خبر داد و یادآور شد: آغاز فعالیت‌های موسیقی از دیگر اقدامات انجام شده است.

امیری با اشاره به اینکه در سال‌جاری نیز فعالیت‌های این گروه به دلیل اهمیت ویژه آن اجرا می‌شود، تصریح کرد: جشنواره‌های مختلف موسیقی در سال گذشته برگزار شد.

وی با بیان اینکه مجوزهای لازم برای برگزاری این جشنواره و اجرای کنسرت‌های مختلف داده می‌شود، خاطرنشان کرد: استقبال هنرمندان موسیقی از این برنامه موجب شده تا در سال‌جاری نیز فعالیت‌های موسیقی شهرستان ادامه یابد.

این مسئول چاپ کتاب‌های مختلف در حوزه‌های متنوع را از دیگر اقدامات این اداره در شهرستان زنجان عنوان کرد و افزود: تعدادی از این کتاب‌ها ویژه شهرستان بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به اکران فیلم‌های جشنواره فجر در زنجان ابراز داشت: برای نخستین‌بار این برنامه در زنجان برگزار شد که استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

امیری این برنامه را نقطه عطفی در برنامه‌های فرهنگی زنجان دانست و ادامه داد: با وجود چنین شور و شوقی برای برنامه‌های فرهنگی در زنجان فقط یک سینما وجود دارد که ضروری است نسبت به این موضوع توجه جدی صورت گیرد.

وی ترویج فرهنگ قرآنی را از دیگر اهداف برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و تصریح کرد: در این زمینه علاقه‌مندان می‌توانند انجمن‌های قرآن و عترت را در شهرستان راه‌اندازی کنند که از سوی اداره حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

اجرای 20 تئاتر در شهرستان زنجان

این مسئول با اشاره به فعالیت‌های حوزه نمایش شهرستان زنجان یادآور شد: بیش از 20 اجرا روی سن‌های نمایش شهرستان به علاقه‌مندان ارائه شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه هنرمندان شهرستان به جشنواره‌های مختلف در استان‌های همجوار اعزام شدند، افزود: شب شعرهای مختلفی در مناسبت‌های مختلف در زنجان برگزار شد.

امیری با بیان اینکه انجمن‌های شعر و داستان در شهرستان زنجان از فعالیت‌های گسترده‌ای برخوردار هستند، یادآور شد: مخاطبان بسیاری جذب برنامه‌های شهرستان شده است که نشان از تاثیرگذاری برنامه‌ها است.

وی با اشاره به فعالیت 12 هزار هنرجو در برنامه‌های شهرستان تصریح کرد: هنرمندان زنجانی در قالب انجمن‌های مختلف ضمن اخذ آموزش‌های لازم در رشته‌های مختلف نیز فعالیت می‌کنند.

این مسئول از فعالیت انجمن‌های فرهنگی و هنری روستایی خبر داد و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور جذب روستاییان به برنامه‌های فرهنگی و هنری جلسات مختلفی را برگزار کرده است.

انتهای پیام/73003/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول