اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خارگ:

رواج فرهنگ فاطمی باید یکی از برنامه‌های فرهنگی سال جدید باشد

امام جمعه خارگ گفت: رواج فرهنگ فاطمی، یکی از برنامه‌های فرهنگی سال جدید باید باشد.

رواج فرهنگ فاطمی باید یکی از برنامه‌های فرهنگی سال جدید باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های مذهبی ایام فاطمیه در خارگ اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال جدید را سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی عنوان کرده‌اند و فرمودند که فرهنگ از اقتصاد مهم‌تر است و باید همه دست به دست هم دهیم و با حرکتی جهادی آن را انجام دهیم.

وی بیان داشت: آغاز سال جدید همراه بود با شهادت حضرت فاطمه (س) و می‌توان آن را با فرهنگ فاطمی آغاز کرد و باید تلاش کنیم با عزمی ملی فرهنگ فاطمی را در شهر خارگ و به نحو مطلوب رواج دهیم.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: باید تشکر کنیم از مسئولان جزیره خارگ که یک برنامه فرهنگی موثر مثل راهیان نور را در جزیره خارگ به نحو مطلوبی انجام دادند.

وی اذعان کرد: ما در طول این ایام برنامه‌هایی را اجرا کردیم و مهمانان ویژه‌ای نیز برای سخنرانی و عزاداری داشته‌ایم اما برای سه روز انتهایی این ایام نیز برنامه ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم که انتظار داریم همانگونه که در سال‌های گذشته با همکاری مسئولان برنامه‌های خوبی به اجرا درآمد، امسال نیز با همکاری هم و به شکلی مطلوب آن را انجام دهیم.

کمالی با بیان روایتی از پیامبر اکرم (ص) گفت: روایتی از پیامبر اکرم (ص) است که می‌فرماید خداوند از ناراحتی حضرت فاطمه (س) ناراحت می‌شود و خدا نکند خداوند از کسی ناراضی باشد و باز می‌فرماید اگر می‌خواهید خداوند از شما راضی شود، باید کاری انجام دهید تا حضرت فاطمه (س) از شما راضی شود و امیدواریم مسئولان محترم هر کدام در حوزه خود کاری برای خوشنودی ایشان انجام دهند.

وی افزود: ما در این ایام امیدوار هستیم بتوانیم با توجه به منویات مقام معظم رهبری، عزم ملی و حرکت جهادی را از همین جا آغاز کنیم و در این ایام میزبان حجت‌الاسلام مروی معاون مقام معظم رهبری در حوزه‌های علمیه هستیم و محل و زمان برگزاری این مراسم نیز شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء و ظهر از ساعت 11 در مسجد امیرالمومنین (ع) خواهد بود و امیدواریم آغازگر برنامه‌های فرهنگی امسال به صورت جدی انجام شود.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول