اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

برنامه‌های ضد فرهنگی دشمن تنها ماهواره نیست

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: دشمن با برنامه علیه فرهنگ ما کار می‌کند و این مهم تنها به راه‌اندازی چند شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای ختم نمی‌شود.

برنامه‌های ضد فرهنگی دشمن تنها ماهواره نیست

به گزارش  خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی جمعه شب در جمع گروهی از فعالان فرهنگی کرمان اظهار داشت: طرح فرهنگ در کنار اقتصاد و به‌کارگیری واژه عزم ملی که توسط رهبر معظم انقلاب در پیام سال نو ایراد شد، بیانگر عمق مسئولیت ما در این ارتباط است.

وی با بیان اینکه اهمیت این مسئولیت همه آحاد جامعه اعم از نمایندگان ملت، دولت، دانشگاه، آموزش و پرورش و ... را در بر می‌گیرد، عنوان کرد: خطر فرهنگی بزرگی که رهبری پیرامون آن هشدار داده و می‌دهند از شبیخون و هجمه گذشته و به تعبیر ایشان رخنه ایجاد کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: دشمن در این رخنه فرهنگی دو هدف اساسی کانون خانواده و سبک زندگی را مورد هجوم قرار داده که اگر موفق به اجرای نقشه خود شود، دیگر چیزی به نام جریان تشیّع باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه بالا رفتن آمار طلاق در جامعه بیانگر نفوذ دشمن در بنیان خانواده و تلاش برای تغییر سبک زندگی در جامعه ما است، بیان داشت: اگر سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی تغییر کند مسائل فرهنگی ما نیز خود به خود از بین می‌رود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم تقویت بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی خاطر نشان کرد: در سبک زندگی مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز مطرح است.

زاهدی بیان کرد: دشمن با برنامه علیه فرهنگ ما کار می‌کند و این مهم تنها به راه‌اندازی چند شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای ختم نمی‌شود.

وی زیرکی هجمه و رخنه فرهنگی دشمن در تغییر سبک زندگی را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی برای مقابله با رخنه فرهنگی باور ایجاد کنیم و در صحنه باشیم.

انتهای پیام/2446/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول