اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در دانشگاه زنجان

معاون امور فرهنگی دانشگاه زنجان گفت: در سال‌جاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در دانشگاه زنجان

محمدحسین داودوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در دانشگاه زنجان همانند سال‌های قبل کارهای فرهنگی متنوع و زیادی در سال‌جاری اجرا خواهد شد، اظهار داشت: اجرای مسابقات علمی، سخنرانی‌ها، برگزاری اردوهای زیارتی از برنامه‌های فرهنگی دانشگاه زنجان است.

وی با بیان اینکه دانشجویان در سال‌جاری در قالب اردوهای زیارتی به شهرهای مشهد، قم، مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: با مسئولان عتبات عالیات نیز برای اعزام دانشجویان به کربلا هماهنگی‌هایی صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد 65 دانشجو به عتبات عالیات اعزام شده بودند، افزود: همه برنامه‌های دانشگاه‌ها به منظور تبیین و حل مشکلات فرهنگی اجرا می‌شود.

داودوند به مشاوره‌های فرهنگی و حضور کارشناسان فرهنگی و اعتقادی در دانشگاه در مناسبت‌های مختلف در سال‌جاری اشاره کرد و یادآور شد: بازدید‌های فرهنگی و تفریحی برای دانشجویان از دیگر برنامه‌های سال‌جاری دانشگاه زنجان است.

معاون امور فرهنگی دانشگاه زنجان به فعالیت تشکل‌های مختلف فرهنگی در دانشگاه زنجان اشاره کرد و افزود: در سال‌جاری تعداد سه تشکل فرهنگی دیگر در دانشگاه برنامه‌های مختلفی برای دانشجویان خواهد داشت.

داودوند به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه زنجان اشاره کرد و یادآور شد: در سال‌جاری کارگاه‌های آموزشی در سه سطح دانشجویان، کارکنان و اساتید برگزار می‌شود.

وی به اراده دانشگاه به منظور تحقق شعار سال‌جاری در زمینه فرهنگی اشاره کرد و گفت: سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده که دانشگاه‌ها باید به عنوان یک نهاد فرهنگی نقش خود را به درستی ایفا کنند.

معاون امور فرهنگی دانشگاه زنجان با بیان اینکه توجه بیشتر به حوزه‌های فرهنگی کشور برای ورود به عرصه تحول اقتصادی ضروری است، تصریح کرد: باید با فرهنگ‌سازی درست و تغییر الگوی مصرف استفاده از تولیدات داخلی را در ذهن آحاد مردم نهادینه کرد.

داودوند اذعان داشت: تحقق شعار سال و هدف مقام معظم رهبری جز با اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و حضور نهادهای فرهنگی از جمله مراکز آموزش عالی در خط مقدم این عرصه محقق نمی‌‌شود.

وی در پایان متذکر شد: به فرموده مقام معظم رهبری جز با عزم ملی و حضور جهادی مدیران عرصه‌های مختلف جامعه از جمله حوزه اقتصاد و فرهنگ محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/2308/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول