اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر

دبیر مجمع نمایندگان اردبیل از دریافت یارانه انصراف داد

دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با هدف حمایت از اقشار نیازمند و در مسیر توسعه بیمه اجتماعی بنده به همراه برخی از نمایندگان مجلس از ثبت نام در دوره جدید و دریافت یارانه نقدی انصراف دادم.

دبیر مجمع نمایندگان اردبیل از دریافت یارانه انصراف داد

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تا آنجایی که بنده اطلاع دارم غالب نمایندگان مجلس در حمایت از دولت در رسیدگی به وضعیت معیشتی اقشار آسیب‌پذیر و تامین مکفی هزینه‌های درمانی و بیمارستانی برخی از گروه‌های کم توان از ثبت نام جدید انصراف داده و آرزویمان این است تا دولت از محل صرفه‌جویی و جمع شدن این مبالغ کمک موثری را به گروه‌های آسیب‌پذیر انجام دهد.

وی عنوان کرد: با حرکت جدیدی که دولت در فاز دوم هدفمندی یارانه و تکمیل طرح‌های اشتغالزا انجام داده است و همچنین حمایت از محیط زیست سالم و ارتقای حمل و نقل عمومی این انصراف‌ها می‌توانند به توانمندی دولت در انجام کارهای موثر اقتصادی کمک کرده به طوری که این درآمدهای اندک به یک سیل خروشان در امر صرفه‌جویی و اجرای طرح‌های زیربنایی منجر شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر این مبالغ اندک جمع شده و به اقیانوسی تبدیل شود قطعاً در ارتقای معیشت مردم و مسائل فرهنگی کشور و تقویت جبهه تولید و اشتغال موثر بوده و در تامین بیمه همگانی و هزینه‌های درمانی که مشکلات و تنگناهایی را برای افراد مریض فراهم کرده راهگشا باشد.

درخواست دیدار مجمع با رئیس جمهور در اولویت

پیرموذن با بیان اینکه در جلسات آتی درخواست اعضای مجمع برای دیدار با رئیس جمهور و دعوت از رئیس جمهور برای سفر به اردبیل مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، گفت: در جلسات هفته آینده مجمع در این زمینه تصمیم‌گیری شده و پیگیری‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به آخرین اقدام مجمع در پیگیری‌ طرح‌ها و پروژه‌های تحول‌آفرین در استان تصریح کرد: ما از وزیر نیرو درخواست کردیم تا در تخصیص منابع آبی مورد نیاز و تسریع در تکمیل طرح‌های آبرسانی و رفع کمبودهای آب شرب و صنعت اقدامات لازم را انجام داده و در تامین حق‌آبه استان از قزل‌اوزن با اولویت شهرستانی‌های خلخال و کوثر اقدام لازم را انجام دهد.

دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل افزود: ما از مدیرعامل هواپیمایی هما نیز خواسته‌ایم تا نسبت به تغییر پرواز تهران - اردبیل اقدام کرده و از ساعت 6 تا 7 صبح و عصرها 18 تا 19 نسبت به برقراری پرواز به مقصد اردبیل اقدام کند.

پیرموذن در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل از درخواست مجمع از معاون برنامه‌ریزی و نظارت رئیس جمهور و وزیر اقتصاد برای تسریع در اهدای مجوز اجرای راه‌آهن اردبیل و انجام طرح تشریفات مناقصه خبر داد و بیان داشت: از مدیرعامل شرکت ماهان خواسته‌ایم تا در برقراری پرواز مستقیم اردبیل - تهران اقدام لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول