اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

انصراف از دریافت یارانه تسریع در گردش چرخه تولید است

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انصراف از دریافت یارانه نقدی تسریع در گردش چرخه تولید است.

انصراف از دریافت یارانه تسریع در گردش چرخه تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل عامری‌گلستان امشب در جمع خبرنگاران درباره نحوه ثبت‌نام مرحله دوم یارانه‌ها اظهار کرد: ثبت‌نام از سرپرستان متقاضی و نیازمند یارانه نقدی در سال 93 به طور همزمان فردا در سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی افزود: فردا ثبت‌نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «صفر» است از طریق شبکه اینترنتی به نشانی www.refahi.ir  آغاز شده و 30 و 31 برای کسانی که فرصت ثبت‌نام نداشتند در نظر گرفته شده است.

عامری تاکید کرد: در مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پستی، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و دفاتر پستی و فناوری اطلاعات روستایی نیز امکان ثبت‌نام مهیا شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انصراف از دریافت یارانه کمک به چرخه تولید است، اذعان داشت: در صورت انصراف افراد متمکن فرصت برای جبران کسری بودجه دولت فراهم شده و در نتیجه یارانه بخش تولید افزایش خواهد یافت.

قائم مقام ستاد هدفمندی یارانه‌های این استان با اشاره به اینکه دولت 480 میلیارد ریال برای پرداخت یارانه در نظر گرفته است، یادآور شد: از این میزان 100 میلیارد ریال یارانه تولید و بهینه‌سازی مصرف انرژی به تولیدکنندگان اعطا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: دولت در نظر دارد تا هزینه‌های درمان را در کشور کاهش داده و هزینه درمان بیمار را به 30 درصد کاهش دهد و در واقع 2 هزار میلیارد ریال برای بیمه در نظر گرفته است.

عامری با اشاره به اینکه اگر یارانه بخش تولید افزایش یابد تورم کاهش خواهد داشت، گفت: با کاهش تورم تولیدکننده با خیال آسوده تولید می‌کند و نرخ بیکاری نیز پایین خواهد آمد.

وی از انصراف اعضای ستاد هدفمندی یارانه‌‌های استان از دریافت یارانه نقدی خبر داد و گفت: انصراف دادن از دریافت یارانه نشانه میهن‌دوستی و کمک به پیشرفت و بالندگی نظام است.

انتهای پیام/68006/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول