اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان نخستین مدیر ایلام صورت گرفت

انصراف مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام از دریافت یارانه

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام به عنوان نخستین مدیر ایلامی از دریافت یارانه انصراف داد.

انصراف مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام از دریافت یارانه

فرزاد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال جدید را به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری فرمودند.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: افزون بر این، رئیس جمهور نیز برای عزم ملی در جهت ارتقاء و اقتصاد توصیه‌هایی داشته که اینجانب با عنایت به سخنان مطرح شده به صورت داوطلبانه انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کردم.

وی با بیان اینکه انصراف از دریافت یارانه روحیه ایثارگران و جهادگونه ملت شریف ایران را نشان خواهد داد، ادامه داد: اینجانب با انصراف خویش از دریافت یارانه‌ها از جامعه فعال و با نشاط ورزشی استان اعم از مدیران حوزه‌های مختلف، روسای هیئت‌های ورزشی ، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی تقاضا می‌کنم همچون گذشته در یک اقدام فرهنگی به پیشواز یک حرکت ملی و اقتصادی بروند.

این مسئول اضافه کرد: قطعا حرکت به سوی پیشرفت و تعالی کشور نیازمند عزم ملی بوده که این عزم از گذشته در وجود یکایک ملت شریف و بزرگ کشورمان از جمله استان ایلام وجود دارد.

فتاحی تصریح کرد: پیشرفت و توسعه کشورمان یکی از آرزوهای دیرینه مردم و دلسوزان نظام بوده که لحظه به لحظه در این پله‌های ترقی در حال عبور و گذر هستیم.

انتهای پیام/2246/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول