اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین:

انصراف از دریافت یارانه تأثیر زیادی در توسعه و عمران کشور دارد

معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین گفت: در شرایطی که تحریم دشمنان علیه کشور همچنان پابرجاست، انصراف افراد متمکن از دریافت یارانه نقدی تأثیر زیادی در توسعه و عمران کشور دارد.

انصراف از دریافت یارانه تأثیر زیادی در توسعه و عمران کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امیدعلی پارسا در جلسه ستاد هدفمندی یارانه‌ها که ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که دولت تدبیر و امید در نخستین ماه‌های فعالیت خود آغاز کرده اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها است.

وی افزود: دولت یازدهم برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها چند راه در پیش رو داشت که یکی از آن‌ها چاپ پول بود اما با توجه به اینکه چاپ پول موجب افزایش تورم می‌شد از انجام این کار صرف نظر کرد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین اضافه کرد: از سوی دیگر ادامه روند قبلی میسر و مقدور نبود زیرا با کمبود منابع مالی برای پرداخت یارانه روبه‌رو بود بنابراین وضع موجود را با مردم در میان گذاشته و از آنان تقاضا دارد در صورتیکه مبلغ یارانه نقدی که دریافت می‌کنند تأثیر کمی در وضعیت اقتصادی آنان دارد از دریافت آن صرف نظر کنند.

پارسا عنوان کرد: این پیشنهاد دولت با استقبال خوبی از سوی مسئولان و مردم روبه‌رو شد به گونه‌ای که تاکنون بسیاری از مسئولان به صورت رسمی اعلام کرده‌اند که از دریافت یارانه نقدی انصراف می‌دهند.

انصراف استاندار قزوین از دریافت یارانه

وی تصریح کرد: در استان قزوین نیز استاندار، معاونان استاندار، مدیران کل مجموعه استانداری و بسیاری دیگر از شهرداران، فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی انصراف خود از دریافت یارانه نقدی را اعلام کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین گفت: مردم از فردا می‌توانند با ورود به سایت یارانه به آدرس WWW.REFAHI .IR نسبت به ثبت‌نام برای دریافت یارانه اقدام کنند و افرادی که تمایل به دریافت یارانه ندارند با عدم ثبت‌نام انصراف خود را اعلام می‌کنند.

پارسا بیان کرد: میانگین درآمد ماهانه سال 92 به عنوان مبنای درآمد در نظر گرفته شده و برای درج در فرم قرار داده شده در سامانه ثبت‌نام دریافت یارانه استفاده می‌شود.

وی افزود: با انصراف افرادی که از شرایط مالی بهتری برخوردار هستند از دریافت یارانه، دولت قادر است این مبالغ را برای بهبود وضعیت معیشتی افراد طبقه پایین جامعه و توسعه کشور استفاده کند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین اضافه کرد: انتظار می‌رود این کار با عزم ملی به بهترین نحو ممکن در سطح کشور و به تبع آن در استان قزوین صورت گیرد و افرادی که نیاز چندانی به دریافت یارانه نقدی ندارند از دریافت آن انصراف دهند.

پارسا خاطرنشان کرد: این اقدام مردم به ویژه در شرایطی که کشور هنوز با تحریم و مشکلات ناشی از آن روبه‌رو است، تأثیر زیادی در توسعه و آبادانی کشور دارد.

وی یادآور شد: دولت انتظار دارد 20 تا 25 درصد از مردم از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند البته اطلاعاتی که وارد سامانه می‌شود برای تأیید صحت از سوی دولت بررسی می‌شود.

انتهای پیام/77010/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول