اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

مسئولان و مدیران برای انصراف از یارانه نقدی پیشقدم شوند

استاندار هرمزگان گفت: مسئولان و مدیران برای انصراف از دریافت یارانه نقدی پیشقدم شوند.

مسئولان و مدیران برای انصراف از یارانه نقدی پیشقدم شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، جاسم جادری به همراه معاونان سیاسی امنیتی، عمرانی، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع انسانی از دریافت یارانه و تکمیل فرم انصراف دادند.

در ادامه این گزارش به نقل از استاندار هرمزگان آمده است: در راستای فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص اقتصاد مقاومتی و تاکید روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران مبنی بر انصراف از دریافت یارانه نقدی از تکمیل فرم و دریافت یارانه انصراف می‌دهیم.

وی در ادامه این گزارش می‌افزاید: مسئولان، مدیران و دولتمردان باید در اجرای این طرح و انصراف دادن پیشقدم شوند و افرادی که تمکن مالی دارند نیز به کمک دولت بیایند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان اضافه می‌کند: امسال مزین به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است لذا ما نیز باید با انصراف از دریافت یارانه، با عزمی ملی و جهاد گونه به نوبه خود در راه تحقق این شعار ارزشمند سال قدم برداریم.

جادری تصریح می‌کند: از تمام اقشار جامعه که امکان انصراف دارند دعوت می‌کنیم به این کمپین ملی و بزرگ بپیوندند و برای شکوفایی اقتصادی و کمک به حوزه بهداشت و درمان و سلامت و گسترش تامین اجتماعی آستین همت را بالا بزنند.

شایان ذکر است؛ از 20 فروردین‌ماه سال‌جاری ثبت‌نام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در سرتاسر کشور آغاز می‌شود.

انتهای پیام/88001/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول