اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بانه:

انصراف متمکنین از دریافت یارانه‌ها موجب تحقق عدالت اجتماعی می‌شود

معاون فرمانداری شهرستان بانه خواستار فرهنگ‌سازی در مورد نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها شد و گفت: انصراف متمکنین از دریافت یارانه‌ها موجب تحقق عدالت اجتماعی می‌شود.

انصراف متمکنین از دریافت یارانه‌ها موجب تحقق عدالت اجتماعی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه محمد امین‌زاده ظهر امروز در نخستین جلسه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اجرایی کردن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها وظیفه مهم و سنگینی است که بر عهده تمامی دستگاه‌های دولتی است. 

به گفته وی، این جلسه به منظور هماهنگی بیش از پیش ادارات مخابرات، صنعت معدن، تجارت، پست، دفاتر پیشخوان، کافی‌نت‌ها و سایر نهادهای مربوطه این شهرستان برای ثبت‎نام مردم در اسرع وقت و با کمترین اشتباه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی بین دستگاه‌های مربوطه موجب سرعت بخشیدن به خدمات‌رسانی به متقاضیان دریافت یارانه‌ها می‌شود.

وی اظهار کرد: فرهنگ‌سازی و آگاهی‌ دادن به مردم از نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه موجب می‌شود کم‌ترین مشکل را در زمان ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه داشته باشیم.

معاون فرماندار شهرستان بانه از آمادگی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی شهرستان در زمان ثبت‎نام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: خانوارهای زیرپوشش این نهادها می‌تواند با مراجعه به دفاتر این ادارات ثبت‎نام به عمل آورند.

وی خواستار هدایت و راهنمایی روستاییان برای ثبت‎نام فاز دوم هدفمندی یارانه در این شهرستان شد و افزود: با توجه به اینکه افراد متخصص و باند اینترنتی در روستاهای این شهرستان وجود ندارد باید روستاییان را به سمت کافی‌نت‌ها و دفاتر پیشخوان شهرها هدایت کرد.

امین‌زاده بر انصراف افراد متمکن در فاز دوم اجرای هدفمندی یارانه‌ها در این شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: انصراف افراد ثروتمند و بی‌نیاز از دریافت یارانه‌ها موجب تحقق عدالت اجتماعی و کمک به افراد نیازمند و محرومیت‌زدایی در جامعه می‌شود.

معاون فرماندار بانه در پایان گفت: ثبت‎نام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در شهرستان بانه همزمان با سراسر کشور از 31 فروردین ماه‌جاری انجام می‌شود و دفاتر پیشخوان و کافی‌نت‌ها به صورت شبانه‎روزی در تاریخ اعلام شده، آماده سرویس‌دهی به همشهریان خواهند بود.

انتهای پیام/79001/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول