اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

انصراف افراد متمکن از یارانه با عدالت سازگار است

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی انصراف افراد متمکن از دریافت یارانه را با عدالت سازگار دانست و گفت: اقدام این افراد در حقیقت حمایت از بخش تولید و درمان بوده و مشارکت عمومی محسوب می‌شود.

انصراف افراد متمکن از یارانه با عدالت سازگار است

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آغاز خود اظهاری خانوارها در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: افراد متمکن شایسته است تا از ثبت‌نام در این مرحله پرهیز کنند و این فرصت را در اختیار افراد نیازمند قرار بدهند.

وی تاکید کرد: این افراد دولت را در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها کمک کنند و با عدم ثبت‌نام خود دولت را در این مسیر حمایت کنند.

جعفری با بیان اینکه گرفتن یارانه در زندگی افراد متمکن تأثیری نخواهد داشت، گفت: با منابع هدفمندی یارانه‌ها می‌توان طرح‌های زیادی را اجرا کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه از دولت انتظار داشتیم تا در این مرحله از هدفمندی یارانه‌ها شاخصی را برای جلوگیری از ثبت‌نام افراد متمکن در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها می‌گذاشت، گفت: قطعاً این اقدام مشکلات مربوط به ثبت‌نام را تا حدود زیادی سامان می‌داد.

جعفری در عین حال اظهار امیدواری کرد تا با اتمام کار ثبت‌نام، نیازمندان واقعی جهت دریافت یارانه به طور دقیق پالایش و مشخص شوند.

انتهای پیام/63002/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول