اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای جیرفت خبر داد

جذب سرمایه‎گذار در اجرای پروژه‌ فاضلاب شهرهای جنوب کرمان

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت گفت: سرمایه‌گذاران برای اجرای پروژه فاضلاب شهرهای جنوبی استان به ویژه شهر جیرفت جذب و حمایت می‎شوند.

جذب سرمایه‎گذار در اجرای پروژه‌ فاضلاب شهرهای جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد سنجری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: با توجه به مستعد بودن اراضی جنوب استان کرمان برای توسعه بخش کشاورزی و وجود معادن فراوان مس و سنگ آهن و ... سرمایه‎گذاران برای ایجاد صنایع و کارخانه‎های مربوطه جذب می‎شوند.

وی افزود: در صورت سرمایه‎گذاری در اجرای پروژه فاضلاب شهرهای جنوبی استان به ویژه شهر جیرفت علاوه بر تأمین آب مورد نیاز صنایع جنبی معادن موجود و بخش کشاورزی نیز از پساب آن بهره‎مند می‎شوند.

سنجری تصریح کرد: با انجام این پروژه از برداشت بی‎رویه آب‎های سطحی و زیرسطحی موجود که همچنان دبی آن‎ها رو به کاهش است، جلوگیری و از اثرهای مخرب بلایای طبیعی مانند رانش زمین و اثرهای تخریبی احتمالی زمین لرزه کاسته می‎شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت بیان داشت: مسئولان محلی، منطقه‎ای و استانی به همراه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با جدیت و اهتمام ویژه پیگیر حضور سرمایه‎گذاران بخش خصوصی در پروژه‎های عظیم سرمایه‎بر از جمله پروژه فاضلاب هستند.

سنجری عنوان کرد: آب و فاضلاب همچنین در زمینه طرح‎های آب و فاضلاب با روش‎های تضمینی سرمایه‎گذاری و بازده مورد انتظار آن از طریق وزارت نیرو به نمایندگی از دولت متعهد می‎شود و آمادگی پذیرش و حضور سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی را تحت قوانین موضوعه با مساعدت‎های ویژه و تعاملات سازنده دارد.

انتهای پیام/80001/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول