اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین خبر داد

نصب بیش از 25 هزار فقره انشعاب فاضلاب در قزوین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین از نصب بیش از 25 هزار فقره انشعاب فاضلاب در این استان خبر داد.

نصب بیش از 25 هزار فقره انشعاب فاضلاب در قزوین

احمد هجرانفر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین در خصوص برنامه‌ها، عملکرد، فعالیت‌ها و اقدامات شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین اظهار کرد: در سال گذشته تا بهمن ماه بیش از 25 هزار و 350 فقره انشعاب فاضلاب در این استان نصب شد.

وی افزود: در مجموع تعداد واگذاری انشعابات فاضلاب در استان قزوین از سال 90 تا بهمن ماه سال گذشته 57 هزار و 241 فقره بوده است.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین به نصب انشعابات آب به تعداد 11 هزار و 566 فقره در سال گذشته تا پایان بهمن ماه اشاره کرد و گفت: همچنین تعداد واگذاری انشعابات آب در این استان از سال 90 تا بهمن ماه 92 برابر با 39 هزار و 195 فقره بود.

هجرانفر ادامه داد: در همین مدت میزان 48 هزار متر مکعب مخزن آب در سطح استان به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون نیز مخازنی با مجموع ظرفیت 38 هزار مترمکعب در دست احداث است.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با اشاره به حفر و تجهیز چاه آب به تعداد 43 حلقه در مدت یاد شده، توسعه شبکه آب آشامیدنی به میزان 165 کیلومتر را از دیگر اقدامات حوزه مدیریتی خود در همین مدت عنوان کرد.

وی، اصلاح شبکه آب آشامیدنی به میزان 124 کیلومتر را در سطح استان مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: این شرکت همچنین از سال 90 تا بهمن ماه 92 نسبت به توسعه شبکه فاضلاب به طول 346 کیلومتر و انجام مطالعات فاضلاب در 14 شهر استان اقدام کرد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین از تعویض کنتورهای آب خراب و دوره‌ای به تعداد 47 هزار و 489 فقره به عنوان بخش دیگری از اقدامات نهاد متبوع خود در این مدت یاد کرد.

انتهای پیام/77011/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول