اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان

نبود وجود کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی به تاسیسات فاضلاب خسارت وارد کرده است

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه نبود وجود کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی به تاسیسات فاضلاب خسارت وارد کرده است، گفت: بارندگی‌های اخیر بندرعباس، خسارتی بالغ بر 100 میلیارد ریال به تاسیسات فاضلاب این شهر وارد شده است.

نبود وجود کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی به تاسیسات فاضلاب خسارت وارد کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، حسین خادمی در این باره گفت: به دلیل نبود وجود کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی در شهر بندرعباس و ورود روان آبهای ناشی از بارندگی به دریچه‌های فاضلاب، بالازدگی فاضلاب در بسیاری از منازل، معابر و خیابان‌ها سبب آسیب‌دیدگی جدی ایستگاه‌های پمپاژ، بالابر و تصفیه خانه فاضلاب این شهر شده است. 

به گفته وی، در اثر بارندگی‌های اخیر و در نتیجه آن، انسداد شبکه جمع آوری فاضلاب، تخریب دریچه‌ها و شبکه فاضلاب، بازسازی تاسیسات آسیب دیده نیاز به اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال دارد. 

وی در ادامه با اعلام اینکه، در بارندگی‌های اخیر با بسیج تمامی امکانات و تشکیل ستاد بحران، از قطعی آب جلوگیری و نسبت به جمع آوری فاضلاب اقدامات موثری شده است، از مسئولان شهری ذی‌ربط خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به اجرای شبکه جمع آوری آب‌های سطحی شهر بندرعباس به منظور جلوگیری از اتفاقات مشابه اقدام کنند. 

انتهای پیام/88001/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول