اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

اقتصاد و فرهنگ مبنای تحول در کشور محسوب می‌شوند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر پرهیز از انجام اقدامات موازی در اداره کشور تاکید کرد و گفت: اقتصاد و فرهنگ مبنای تحول در کشور محسوب می‌شوند.

اقتصاد و فرهنگ مبنای تحول در کشور محسوب می‌شوند

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان شعار انتخاب شده برای سال جاری را دارای ظرافت و عمق دانست و اظهار داشت: این شعار بسیار به‌جا و مناسب و منطبق با مشکلات موجود کشور انتخاب شده است.

وی اقتصاد و فرهنگ را دو معضل کنونی کشور اعلام و اضافه کرد: مشکلات موجود در این دو حوزه موجب سوء استفاده دشمن شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر ضرورت توجه به مشکلات موجود در دو بخش اقتصاد و فرهنگ کشور تاکید و تصریح کرد: این معضلات نیاز به دقت نظر مسئولان دارد.

وی با اشاره به آثار مشهود تهاجم فرهنگی دشمن به بنیان‌های فرهنگی کشور تاکید کرد: حل کمبودهای موجود در حوزه فرهنگ باید در اولویت برنامه‌ریزی کشور قرار گیرد.

این مسئول بر پرهیز از انجام اقدامات موازی در اداره کشور تاکید کرد و ابراز داشت: اقتصاد و فرهنگ پاشنه آشیل تحول در کشور محسوب می‌شوند.

علیمردانی شهدا را الگوی مدیریت جهادی کشور اعلام کرد و گفت: اخلاص و روحیه جهادی آنها بود که منجر به پایان مقتدرانه جنگ شد.

وی شهدا را الگوی ایثار، از خود گذشتگی و ولایت دانست و متذکر شد: خودباوری شهدا نمونه بارز از مدیریت جهادی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به بروز مفاسد اقتصادی در کشور افزود: متاسفانه کشور در مفاسد اقتصادی رتبه خوبی ندارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس بهبود اوضاع اقتصادی کشور را منوط به کار صادقانه در رده‌های مختلف مدیریتی دانست و ادامه داد: کاری علمی کردن هم به حل مشکلات کشور در این حوزه کمک می‌کند.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های تدوین شده  برای اداره کشور در ابعاد مختلف خاطرنشان کرد: عدم اداره کشور بر اساس این برنامه‌ کاری از دلایل مشکلات موجود در حوزه اقتصاد است.

علیمردانی با اشاره به برخی اقدامات سلیقه‌ای در اداره کشور تاکید کرد: عدم توجه به برنامه‌ریزی آسیب‌های جدی به بنیان‌های اقتصادی کشور وارد می‌کند.

وی پیشگیری از اقدامات سلیقه‌ای، عدم انجام اقدامات موازی و ارتقای فرهنگ کار و فعالیت را از راه‌کارهای کمک به اقتصاد ملی اعلام کرد و گفت: پیشگیری از قاچاق کالا هم از دیگر راه‌های کمک به اقتصاد ملی محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: همه برنامه‌ریزی‌های حوزه اتقصاد کشور باید به سمت حمایت از تولید ملی سوق پیدا کند.

انتهای پیام/73004/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول