اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

برپایی خیمه‌های معرفت مشکلات تهاجم فرهنگی را کاهش می‌دهد

استاندار سمنان گفت: برپایی خیمه‌های معرفت مشکلات ناشی از تهاجم فرهنگی را در جامعه کاهش می‌دهد.

برپایی خیمه‌های معرفت مشکلات تهاجم فرهنگی را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمد وکیلی عصر امروز در بازدید از خیمه معرفت امامزادگان یحیی (ع) و علی ابن جعفر (ع) سمنان که در پارک 17 شهریور این شهر برپا شده است، اظهار داشت: خوشبختانه برای این پایگاه‌ها نامی مناسب و بامعنایی انتخاب شده است.

وی افزود: در جامعه امروز نیاز داریم تا به کودکان، نوجوانان و جوانان معارف را معرفی کنیم و این مهم در این خیمه‌ها به خوبی انجام می‌شود.

استاندار سمنان عنوان داشت: هر چه در جامعه پایه‌های معرفتی افراد تقویت شود، معرفت بالاتر می‌رود و هر چه سطح معرفت در جامعه افزایش یابد، اعتقادات قوی‌تر می‌شود.

وکیلی تقویت معرفت در جامعه را عامل اصلی جلوگیری از بروز مشکلات فرهنگی در جامعه عنوان کرد.

وی با اشاره به لزوم استمرار این‌گونه فعالیت‌ها خاطر نشان کرد: استمرار این‌گونه فعالیت‌ها در مراکزی که مردم حضور گسترده دارند، موجب بروز آثار مثبتی خواهد بود.

استاندار سمنان در این بازدید با سرکشی از تمام بخش‌های خیمه معرفت، از نزدیک نحوه فعالیت مبلغان و کارشناسان مستقر در غرفه‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید، معاون توسعه منابع و پشتیبانی استاندار سمنان، فرماندار سمنان و تنی چند از مدیران استانداری سمنان، استاندار سمنان را همراهی می‌کردند.

خیمه‌های معرفت دارای بخش‌های مختلفی از جمله چندرسانه‌ای، کودکانه، سرگرمی، پاسخ به سئوالات شرعی برادران و خواهران، مشاوره و ... است که در طول ایام نوروز به مخاطبانش خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش فارس؛ اوقاف و امور خیریه استان سمنان برای ارائه خدمات در نوروز امسال، 15 خیمه معرفت را در نقاط مختلف این استان برپا کرده است.

برپایی خیمه‌های معرفت یکی از سیاست‌هایی است که امسال سازمان اوقاف و امور خیریه به طور جدی آن را دنبال می‌کند.

سعی شده است تا خیمه‌های معرفت با هماهنگی ادارات شهرستانی اوقاف و امور خیریه در استان سمنان در اماکن پرتردد و محل‌های اسکان زائران حرم امن رضوی و مسافران نوروزی برپا شود تا بتواند به اهداف ترسیم شده برای آن دست یابد.

خیمه‌های معرفت دارای بخش‌های مختلفی از جمله مدیریت، سرگرمی، عکس، پاسخ به سئوالات شرعی برادران و خواهران، مشاوره و ... است که در طول ایام نوروز به مخاطبانش خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/2249/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول