اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بهبود اقتصاد ایران نیازمند اصلاح فرهنگ مصرف است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مصرف تولیدات داخلی را از نیازهای مبرم اقتصاد ایران دانست و گفت: بهبود اقتصاد ایران نیازمند اصلاح فرهنگ جامعه در مورد استفاده از کالاهای خارجی است.

بهبود اقتصاد ایران نیازمند اصلاح فرهنگ مصرف است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به شعار انتخاب شده برای سال جاری توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: شعار اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در ادامه شعار سال گذشته که حماسه اقتصادی بود، انتخاب شده است.

وی با تاکید بر نیاز ادامه روند سال گذشته در حوزه اقتصاد اضافه کرد: سیاست‌های بحث اقتصاد مقاومتی در سال جاری هم باید ادامه یابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی حل ریشه‌ای مشکلات اقتصاد کشور را نیازمند برنامه‌ریزی دانست و ابراز داشت: حل این مشکلات به مشارکت مردم نیاز دارد که همان عزم ملی محسوب می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حل مشکلات اقتصادی کشور با همکاری دولت و یک مدیریت جهادی نیازمند است.

اسماعیلی فراهم کردن زمینه حضور مردم در اقتصاد را از راه‌کارهای حل مشکلات اقتصاد کشور اعلام کرد و گفت: سرمایه‌گذاری مردم در اقتصاد از راه‌کارهای کمک به اقتصاد محسوب می‌شود.

وی مصرف تولیدات داخلی را از نیازهای مبرم اقتصاد ایران دانست و افزود: تا زمانی که فرهنگ استفاده از کالاهای خارجی اصلاح نشود نمی‌توان امیدی به بهبود اقتصاد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سرمایه‌گذاری در حل مشکل اشتغال کشور افزود: مصرف تولیدات داخلی از دیگر راه‌کارهای کمک به اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود واژه فرهنگ در شعار سال جاری ضمن اینکه فرهنگ را یکی از اساسی‌ترین مسائل موجود در هر جامعه‌ای از جمله ایران اعلام کرد و گفت: تلاش‌ها باید در راستای تقویت فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی باشد.

این مسئول تاکید کرد: تقویت و توجه به ارزش‌های انقلاب از راه‌کارهای بهبود وضعیت فرهنگ محسوب می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به هجمه‌های فراوان بر ضد ایران و فرهنگ اسلامی اضافه کرد: راه‌کارهای مقابله با این هجمه‌ها باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.

وی با تاکید بر توجه جدی به معضلات فرهنگ کشور گفت: این موضوع در سال جاری باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/73004/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول