اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اصفهان:

هویت اصفهان با برگزاری هفته فرهنگی میدان امام علی (ع) نمایش داده شد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هویت اصفهان با برگزاری هفته فرهنگی میدان امام علی (ع) در معرض دید عموم قرار گرفت.

هویت اصفهان با برگزاری هفته فرهنگی میدان امام علی (ع) نمایش داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، اصغر آذربایجانی اظهار کرد: اعضای ستاد خدمات سفر و ستاد گردشگری شهرداری اصفهان برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان تلاش می‌کنند تا مسافران و گردشگران خاطره خوشی به اذهان خود بسپارند.

وی از ارائه خدمات خوب و شایان ستاد اسکان فرهنگیان و مدیریت شهری به مسافران نوروزی تقدیر و تشکر کرد و افزود: ستاد گردشگری شهرداری جلوه‌ای از مدیریت هماهنگ شهری در ایام نوروز به نمایش گذاشته است و این اتفاق میمون و مبارکی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان از اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز از سوی ستاد گردشگری شهرداری سخن به میان آورد و اذعان داشت: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این بخش به خصوص برگزاری اولین هفته فرهنگی، هنری و تفریحی میدان امام علی (ع) به عنوان برنامه شاخص این ایام قابل تقدیر است.

وی میدان امام علی (ع) را از نمادهای هویتی شهر اصفهان معرفی و خاطرنشان کرد: با توجه به این که اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است با برگزاری اولین هفته فرهنگی میدان امام علی (ع) آثار هویتی شهر اصفهان در معرض دید مسافران قرار داده شده است.

آذربایجانی اجرای برنامه‌های فرهنگی را در باغ فدک و مکان‌های تفریحی و گردشگری شهر اصفهان مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: این برنامه‌ها منجر به نشر و توسعه و تقویت مباحث فرهنگی می‌شود که اجرای این گونه برنامه‌ها در کنار برنامه‌های تفریحی و سرگرم کننده قابل تقدیر است.

وی توزیع بسته‌های اطلاع‌رسانی در بین مسافران را از سوی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان می‌خواند و بیان کرد: اطلاعات مورد نیاز مسافران نوروزی قبل از ورود به شهر در اختیار آنان قرار می‌گیرد و حوزه اطلاع‌رسانی این ستاد کارهای خوبی و شایسته انجام داده به طوری که مسافران نوروزی به بهترین وجه ممکن حتی در زمینه اسکان راهنمایی کنند تا خاطرات خوبی برای مسافران و گردشگران بگذارند.

انتهای پیام/2301/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول