اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگسازی است

مدیرعامل مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری، تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند فرهنگسازی در جامعه دانست.

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری یکشنبه شب در ویژه‌برنامه بهار فاطمی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به سال فرهنگ، اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، تحقق این شعار را نیازمند زمینه‌سازی فرهنگی در جامعه عنوان کرد.

وی افزود: ترویج سبک زندگی مناسب مستلزم تحقق فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه است و زمانی باورهای جدی و جدید در این زمینه به وجود می‌آید که فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی عمیق و صحیح صورت پذیرد و رسانه‌ها در این بخش مهمترین وظیفه را بر عهده دارند.

مدیرعامل مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی، تمرکز و توجه به فرهنگ، ارتباط با فعالان فرهنگی، فراهم کردن بسترهای لازم برای امور فرهنگی جدید و ابتکاری در این زمینه را از دیگر نکات قابل تأمل و مورد تأکید مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال برشمرد.

به گفته وی، توجه و تمرکز بیشتر در کارهای فرهنگی و اقتصاد مقاومتی عزم و اراده جهادگونه مدیران دستگاه‌های مختلف به ویژه آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی را می‌طلبد.

زائری تصریح کرد: مأموریتی که برای مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی تعریف شده ترویج و تبیین گفتمان انقلاب، فرهنگ دینی و ارزش‌های ایثار و شهادت‌طلبی است.

وی یکی از برکات سال جدید را تقارن بهار آن با ایام فاطمیه ذکر و عنوان کرد: تقارن نخستین روز بهار 93، نیمه شعبان و روز پایان سال با روز جمعه، سال جاری را بیش از پیش حائز اهمیت کرده است.

مدیرعامل مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی، بهترین یادگار حضرت زهرا (س) و مشکل‌گشای همه کارها را ذکر تسبیحاتش بعد از پایان نماز ذکر کرد و گفت: اثرگذاری این یادگار بانوی بزرگوار اسلام در زندگی روزانه به وضوح نمایان است.

زائری، بهترین لحظه استجابت دعا را عصر جمعه قبل از اذان مغرب و موقع غروب آفتاب دانست و افزود: لحظه‌های خاص استجابت دعا، فرشتگان خدا منتظر نشسته‌اند تا به صدای آنها  لبیک گویند.

وی، افتخار مردم کاشان را در ارادت آنها به ائمه اطهار(ع) دانست و یادآور شد: دعا هیچگاه در عالم گم نمی‌شود و آرزو و دعا در حق دیگران باقی می‌ماند و امیدوارم امسال که آغازش با بهار فاطمی همراه است در زیر سایه ائمه اطهار(ع) بهتر از پارسال باشد.

برنامه فرهنگی، مذهبی بهار فاطمی ویژه گردشگران و میهمانان نوروزی به مدت 10 شب با همکاری شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی کاشان در پارک آیت‌الله مدنی این شهرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/63010/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول