اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

106/ گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

سقوط یک اصله درخت بر سر مسافران نوروزی در علی‎آبادکتول

در اثر وزش باد در شهرستان علی‎آبادکتول یک اصله درخت کاج در پارک انقلاب اسلامی شهرستان علی‎آبادکتول بر سر مسافران نوروزی سقوط کرد.

سقوط یک اصله درخت بر سر مسافران نوروزی در علی‎آبادکتول

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز یک اصله درخت کاج در اثر وزش باد و سستی ریشه، بر سر یک خانواده مسافر که در پارک انقلاب اسلامی شهرستان علی‎آبادکتول مشغول صرف عصرانه بودند؛ سقوط کرد.

در این حادثه یکی از مسافران به نام سیدصادق چاوشی 39 اهل تبریز به شدت مجروح شد که با حضور نیروهای امدادی بلافاصله به بیمارستان بقیه‎الله الاعظم شهرستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت.

فرماندار شهرستان علی‎آبادکتول و شهردار علی‎آبادکتول نیز پس از مطلع شدن از بروز این حادثه بلافاصله در بیمارستان حاضر شدند و ضمن عیادت از فرد صدمه‎دیده به پیگیری ماجرا پرداختند.

گفتنی است پارک انقلاب اسلامی شهرستان علی‎آبادکتول یکی از پارک‎های قدیمی استان گلستان است که دارای تعداد زیادی درخت کاج و سوزنی برگ است که به علت قدمت برخی از آنها، لزوم بررسی استحکام درختان و قطع درختان کهنسال ضروری به نظر می‎رسد.

انتهای پیام/2307/ت10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول