اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

92/ گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

معاون عمرانی استاندار گلستان از پلیس و هلال‎احمر تقدیر کرد

معاون عمرانی استاندار گلستان از تلاش شبانه‎‎روزی پلیس و هلال احمر برای ایجاد امنیت برای مسافران در استان گلستان تقدیر کرد.

معاون عمرانی استاندار گلستان از پلیس و هلال‎احمر تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا مروتی صبح امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال در بخش جذب گردشگر و معرفی جاذبه‎های گردشگری در روستاهای استان 60 جشنواره در نظر گرفته شده که این جشنواره‎ها به معرفی روستا و آداب و سنن روستاهای استان گلستان خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: برای این موضوع برای نخستین بار در ستاد تسهیلات سفر کمیته گردشگری روستایی شکل گرفت که فعالیت‎های بسیار خوبی را برای نوروز 1393 در نظر گرفته و در دست اجرا دارد.

معاون عمرانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در بخش ایجاد ایمنی راه‎های استان و امداد و نجات 70 کمپ نوروزی در حال خدمات‎رسانی به مردم و مسافران نوروزی است.

مروتی تاکید کرد: لازم است در اینجا تقدیر و تشکر ویژه‎ای را از نیروی انتظامی و هلال‎احمر استان گلستان داشته باشم که با افزایش کمپ‎ها و استفاده از تمام ظرفیت‎های انسانی و تجهیزات خود محیطی ایمن و امن را برای مردم ایجاد کرده‎اند.

کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی و جرحی در گلستان

وی اضافه کرد: سعی شده با توجه به بضاعت جاده‎های استان ایمنی را بالا ببریم تا حادثه‎ای را شاهد نباشیم و خوشبختانه در نوروز امسال شاهد کاهش 100 درصدی حوادث جرحی و فوتی در استان گلستان بوده‎ایم.

معاون عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی در حال حاضر به صورت شبانه‎روزی در حال خدمات‌رسانی است و دبیرخانه ستاد نیز در محل اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان مستقر است و خوشبختانه شرایط و امکانات خوبی در این ستاد برای راهنمایی مسافران نوروزی و تکریم ارباب رجوع فراهم شده است.

مروتی در پایان ابراز داشت: پل ارتباطی مردم با ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی دو شماره تلفن 2244350 و 2266644 با پیش‎شماره 0171 و سامانه پیامک 500017155 است که مردم می‎توانند از طریق این سامانه پیامک و شماره‎های تلفن از خدمات ستاد استفاده کنند.

انتهای پیام/83004/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول