اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

98/ گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

کاهش حوادث رانندگی نشان از فرهنگ بالای مردم دارد

رئیس پلیس راهور گرگان گفت: کاهش حوادث و تخلفات رانندگی نشان‌دهنده فرهنگ بالای مردم هر شهر است.

کاهش حوادث رانندگی نشان از فرهنگ بالای مردم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا کابوسی ظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در مرکز استان شاهد ترافیک سبک و روان هستیم و معمولا ترافیک شهر گرگان در زمان عصر بیشتر می‎شود.

وی ادامه داد: این چند روز شاهد بودیم که برخی رانندگان با سرعت غیر مجاز در مسیرها تردد می‎کنند که رانندگان توجه داشته باشند علاوه بر اینکه سرعت غیرمجاز امکان بروز هر نوع حادثه‎ای را افزایش می‎دهد در کنار اعمال قانونی که توسط پلیس انجام می‎شود جریمه منفی را هم در سامانه اجرائیات پلیس راهور برای وسیله نقلیه ثبت خواهد شد.

کابوسی تأکید کرد: در دو شب گذشته شاهد بودیم در اواخر شب به دلیل خستگی یا عجله با سرعت غیرمجاز حرکت می‎کنند که حتی در برخی از کوچه‎ها و خیابان‎های فرعی هم شاهد این موضوع بوده‎ایم که تقاضای ما این است که در صورتی که افراد خسته هستند اقدام به رانندگی نکنند که متاسفانه به همین دلیل حوادثی را در شب گذشته در گرگان داشتیم.

کاهش تصادفات رانندگی نشان از فرهنگ بالای مردم دارد

رئیس پلیس راهور گرگان خاطرنشان کرد: مردم عزیز توجه داشته باشند که نشستن کودک در صندلی جلو ممنوع است و کودک باید در صندلی عقب بنشیند.

کابوسی اضافه کرد: با توجه به اینکه کودکان توان برقراری تعادل و عکس‎العمل مناسب را در صحنه‎های مختلف رانندگی، در هنگام ترمز کردن راننده و یا خدای ناکرده سوانح رانندگی ندارند کودک نباید در صندلی جلو بنشیند.

وی ابراز داشت: جدیت پلیس در خصوص برخورد با متخلفان و برقراری نظم و قانون در رانندگی برای این است که نمی‎خواهیم هیچگونه حوادثی برای مردم رخ دهد که ایام به کام آنها تلخ شود.

کابوسی متذکر شد: رخ دادن حتی یک حادثه برای پلیس زیاد است و خوشبختانه با همکاری تمام رانندگان خوب با پلیس ما در شهر گرگان کاهش چشمگیری از نظر تصادف و مجروحان حوادث رانندگی داشته‎ایم.

وی در پایان یادآور شد: کاهش تصادفات و حوادث رانندگی نشان دهنده فرهنگ بالای مردم شهر در این حوزه است و هرچه تخلفات و حوادث رانندگی کمتر باشد افتخار آن برای مردم شهر خواهد بود و امید داریم با توجه به این کاهش تخلفات و حوادث در روزهای ابتدایی سال این روند تا پایان سال نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/83004/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول