اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

91/ گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

ترافیک در گرگان سبک و روان است

رئیس پلیس راهور گرگان با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک در خیابان‎های گرگان سبک و روان است بر بستن کمربند ایمنی سرنشین عقب خودرو تاکید کرد.

ترافیک در گرگان سبک و روان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا کابوسی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در حال حاضر هیچ نوع ترافیک خاصی در گرگان نداریم و تمام معابر با ترافیک سبک و روان تردد در آنها جریان دارد.

وی ادامه داد: در بحث تصادف در گرگان در ایام نوروز کاهش قابل ملاحظه‎ای را داشتیم و این نشان از این دارد که رانندگان و مردم عزیز با پلیس به طور کامل یار بودند و ان‎شاالله تا انتهای طرح هم این همکاری مردم با پلیس و رعایت قوانین و مقررات ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس راهور گرگان خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که در این ایام همکاران در کنترل تخلفات و برخورد قانونی با رانندگان متخلف شاهد آن بودند، همراه نداشتن مدارک کامل توسط رانندگان بوده است.

بستن کمربند ایمنی سرنشین عقب خودرو اجباری است

کابوسی تاکید کرد: رانندگان توجه داشته باشند که همیشه مدارک کامل وسیله نقلیه و گواهینامه خود را به همراه داشته باشند و برای خودروهایی هم که عمر آن از پنج سال گذشته باشد همراه داشتن کارت معاینه فنی خودرو الزامی است.

وی افزود: بر اساس قانون بستن کمربند ایمنی راننده، سرنشین جلو و عقب الزامی است و سرنشین عقب خودرو نیز باید کمربند خود را ببندد.

رئیس پلیس راهور گرگان بیان کرد: یکی از مسائلی که این روزها شاهد بودیم این بوده است که بسیاری از رانندگان هنگام خروج از فرعی و ورود به خیابان اصلی رعایت ایست کامل را ندارند که در روزهای گذشته باعث بروز چند تصادف در این خصوص در گرگان بودیم که چنین تصادفات هر چند جزئی نیز می‎تواند با رعایت قانون و پیشگیری، اتفاق نیفتد.

وی در پایان متذکر شد: با توجه به اینکه اکنون با مساعد بودن وضع هوا استفاده از موتورسیکلت بیشتر خواهد شد توصیه اکید داریم که موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده کنند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.

انتهای پیام/83004/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول