اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

88/ گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

کاهش 100 درصدی تصادفات در گلستان / عملکرد قابل تقدیر خبرگزاری فارس در نوروز 1393

معاون عمرانی استاندار گلستان با اشاره به کاهش 100 درصدی تصادفات در ایام نوروز 1393، عملکرد خبرگزاری فارس در استان گلستان در ایام نوروز را قابل تقدیر دانست.

کاهش 100 درصدی تصادفات در گلستان / عملکرد قابل تقدیر خبرگزاری فارس در نوروز 1393

رضا مروتی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: امسال ستاد سفرهای نوروزی با 13 کمیته از دو ماه گذشته برنامه‎ریزی‎ها را آغاز و از یک ماه گذشته فعالیت جدی خودش را به صورت شبانه‎روزی آغاز کرد.

وی ادامه داد: یکی از کمیته‎هایی که امسال به مجموعه فعالیت‎های نوروزی استان اضافه شد، تشکیل کمیته گردشگری روستایی در استان بود که 60 جشنواره روستایی را در سطح روستاهای استان به‌خصوص روستاهای جاده اصلی که به مشهد منتهی می‎شود پیش‎بینی و اجرایی شد.

مروتی بیان کرد: در مجموع 25 درصد به ظرفیت گردشگری استان تلاش شد که اضافه شود که محل خواب ایمن و استاندارد فراهم شد تا در میزان ماندگاری مسافر در استان تاثیر داشته باشد.

کاهش 100 درصدی تصادفات در نوروز 1393

معاون عمرانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ستاد خدمات سفرهای نوروزی در استان به صورت شبانه‎‎‎روزی تا پایان ایام نوروز فعالیت خواهند داشت و خوشبختانه با فعالیت بسیار خوب پلیس و تیم‎های نظارتی کاهش 100 درصدی تصادفات رانندگی را داشتیم.

مروتی در خصوص اسکان مسافران در وضعیت جوی مختلف در استان افزود: زمانی که بارش برف و یا باران را شاهد باشیم به طور طبیعی برای اسکان مسافران در کمپ‎های با محیط باز یک سری مشکلاتی بوجود می‎آید اما خوشبختانه با پیش‎‎بینی‎های گذشته توانستیم مسافرانی که اقامت‎های موقتی داشتند را به کمپ‎های دیگری راهنمایی کنیم که مشکل خاصی در این حوزه بوجود نیامد.

وی اضافه کرد: در خصوص راه‎ها و جاده‎هایی که در چند روز گذشته شاهد بارش برف بودیم، خوشبختانه با آمادگی و پیش‎بینی‎هایی که انجام شده بود اکیپ‎های راهداری را به شرق استان اعزام کردیم و با توجه به اینکه اطلاع‎رسانی خوبی را اداره کل هواشناسی استان داشت توانستیم برنامه‎ریزی‎های مناسبی را در این حوزه داشته باشیم و خوشبختانه محورها در استان هیچ مشکلی نداشت اما به دلیل افزایش بارش برف در استان همجوار مسدودی از طرف استان همسایه وجود داشت.

عملکرد قابل تقدیر خبرگزاری فارس در نوروز 1393

معاون عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: مجموعه رسانه‎ها و به‎خصوص خبرگزاری فارس عملکرد فعال و بسیار مناسبی را در ایام نوروز داشتند و پوشش و انعکاس خبرها در خبرگزاری فارس بسیار رضایت‎بخش بوده و جای تشکر دارد.

مروتی با اشاره به بازدید روزهای گذشته وزیر کشور از کمپ‎های نوروزی استان گلستان گفت: وزیر کشور در این بازدید رضایت خود را از وضعیت فعالیت‎های نوروزی استان اعلام داشت.

وی در پایان ابراز داشت: امیدوارم با تلاش همکاران در روزهای آینده و پوشش و انتشار اخبار و فعالیت‎های توسط رسانه‎های مختلف به‎خصوص خبرگزاری فارس شرایط به همین میزان مطلوب باشد و حتی بهتر شود.

انتهای پیام/83004/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول