اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

101/ گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

گلستان به‏جای استان عبوری به مقصد گردشگری تبدیل شود

رئیس کمیته ارزیابی و پاسخگویی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان گفت: باید شرایطی ایجاد کنیم که گلستان از یک استان عبوری تبدیل به استان مقصد گردشگری شود.

گلستان به‏جای استان عبوری به مقصد گردشگری تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، عبدالقدیر کریمی در بازدید از دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان اظهار داشت: با در پی گرفتن روند فعلی و ادامه دادن این موفقیت‏ها می‏توان امیدوار بود که سال بعد گلستان تبدیل به استان هدف گردشگری خواهد شد.

وی ادامه داد: به نسبت سنوات قبل اتفاقات خوبی در استان در حال افتادن است که نصب سامانه هواشناسی یکی از این اتفاقات خوب است.

رئیس کمیته ارزیابی و پاسخگویی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن روند فعالیت‏های ستاد اجرایی خدمات سفر به نظر می‏رسد در حال استفاده از ایده‏ها و خلاقیت‏های جدید است.

کریمی تصریح کرد: باید شرایطی ایجاد کنیم که گلستان از یک استان عبوری تبدیل به استان مقصد گردشگری شود.

رئیس کمیته ارزیابی و پاسخگویی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان عنوان کرد: کمیته‏ها و فعالیت‏های ستاد باید در فضایی عادلانه و کارشناسانه مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد تا همه زحمات دیده شود.

وی با اشاره به حضور وزیر کشور در ایام نوروز در استان گفت: در حاشیه بازدیدهای مختلف صورت گرفته از استان، مسئولان و بازرسان از عملکرد ستاد و کمپ‏های مختلف رضایت کامل داشتند.

در ادامه سیدرمضان حسینی، مدیرکل حوزه استانداری گلستان نیز گفت: حوزه خدمات سفر حوزه‏ای ست که به صورت 24 ساعته در حال فعالیت و خدمت‏رسانی به مسافران است.

وی ابراز داشت: این خدمت‏رسانی و شیرین کردن کام مردم و مسافران بی‏اجر و پاداش نیست.

مدیرکل حوزه استانداری گلستان با اشاره به فعالیت‏های مختلف ستاد، گفت: این فعالیت‏ها و هماهنگی‏های مختلف نشان از نگاه بلند و هماهنگی و همکاری چشمگیر مدیران استانی و اعضای ستاد دارد.

حسینی یادآور شد: تبدیل شدن استان از استان عبوری به استان مقصد گردشگری مسافران در نتیجه برنامه‏های مختلف اجرا شده در استان در این ایام دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان نیز در این نشست گفت: افزایش  15 درصدی خواب در استان و حضور مسافران در هتل‏ها نشان از تبدیل استان به مقصد گردشگری دارد.

قربان عباسی افزود: در این مدت به صورت روزانه در برج قابوس که یک اثر ثبت جهانی شده است بیش از 2 هزار و 500 بلیط به فروش می‏رود.

وی عنوان داشت: همه این عوامل در مجموع نشان می‏دهد که باید به مدیران بیاموزیم تا سفر را تا حد امکان ارزان کرده و امکانات و خدمات را بالا ببریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع در این ایام 624 مورد بازدید نظارتی انجام شده است و طبق نظرسنجی‏های انجام شده میزان رضایت مردمی بسیار بالا بود است.

انتهای پیام/2307/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول