اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت گردشگری:

1000 مورد بازرسی از اماکن اقامتی و پذیرایی اردبیل انجام شد

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی بیش از یک هزار مورد بازرسی از اماکن اقامتی و پذیرایی استان اردبیل با هدف برخورد با تخلفات احتمالی انجام شده است.

1000 مورد بازرسی از اماکن اقامتی و پذیرایی اردبیل انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قادر تقی‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر در سرعین اظهار داشت: پنج اکیپ سیار نظارتی مشترک با دستگاه‌های اجرایی برای کنترل خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: این اکیپ‌ها در حوزه‌های بهداشتی، نرخ مراکز اقامتی و پذیرایی، کیفیت ارائه خدمات و... نظارت و کنترل دارند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، میراث فرهنگی، مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، اماکن عمومی، تعزیرات حکومتی، حمل و نقل و پایانه‌ها و آب منطقه‌ای را از جمله دستگاه‌های عضو اکیپ‌های نظارتی مشترک برشمرد.

تقی‌زاده با بیان اینکه تاکنون این اکیپ‌ها بالغ بر هزار و 23 مورد بازرسی از واحدهای اقامتی و مجتمع‌های بین راهی به عمل آورده‌اند، تصریح کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها 29 مرکز اقامتی به دلیل برخی تخلفات تذکر و هفت واحد نیز به دلیل عملکرد مثبت تشویق شده‌اند.

به گفته وی؛ فعالیت اکیپ‌های بازرسی و نظارتی از اسفندماه آغاز شده بوده؛ اما روند آن هم اکنون و در ایام عید تشدید شده است.

تقی‌زاده ادامه داد: علاوه بر مرکز استان که شهرهای اردبیل و سرعین را تحت پوشش قرار دارند، اکیپ‌های نظارتی در سایر شهرستان‌ها و با همان ترکیب ناظران و بازرسان با هماهنگی میراث فرهنگی فعالیت می‌کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه هم اکنون برای ایام عید 230 مرکز اقامتی و پذیرایی ساماندهی شده است، تاکید کرد: این مراکز در قالب 30 هتل، 78 هتل آپارتمان و 122 مهمانپذیر مسافران نوروزی را پذیرش می‌کنند.

تقی‌زاده با اشاره به فعالیت 24 دفتر خدماتی مسافرتی در ایام تعطیلات نوروزی در پایان تأکید کرد: 38 مجتمع رفاهی و مراکز پذیرایی بین راهی نیز از جمله مراکز فعال بوده و تحت پوشش اکیپ‌های کنترلی است.

انتهای پیام/62001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول