اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری تورهای گردشگری مسافران نوروزی و شهروندان محلات جنوب تهران

تورهای گردشگری مسافران نوروزی و شهروندان محلات جنوب شرق تهران برگزار شد.

برگزاری تورهای گردشگری مسافران نوروزی و شهروندان محلات جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت شهری جنوب شرق تهران، ابوالفضل حیدری، معاون اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران از برگزاری تورهای تهرانگردی ویژه شهروندان محلات منطقه و مسافران نوروزی خبر داد.

وی افزود: در این راستا به مناسبت عید نوروز تورهای یک‌روزه تهران‌گردی با هدف معرفی اماکن فرهنگی، مذهبی، تاریخی و گردشگری و بهره‌مندی شهروندان منطقه و همچنین مسافران مستقر در محل اسکان مسافران نوروزی منطقه برگزار می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: در تورهای گردشگری یک‌روزه منطقه بازدید از مراکز فرهنگی قلمستان، موزه فیلم، موزه موسیقی، باغ موزه هنرهای ایرانی، کاخ موزه نیاوران و زیارت آستان مقدس امامزاده صالح (علیه‌السلام) پیش‌بینی و اجرا شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران بیان داشت: در این راستا از تاریخ چهارم تا ششم فروردین و در قالب سه اردو بیش از 280 نفر شامل 200 نفر از شهروندان محلات ولی‌عصر (عج)، شوش، طیب، ابوذر و هاشم‌آباد و بیش از 80 نفر از مسافران مستقر در محل اسکان مسافران نوروزی از این برنامه بهره‌مند شدند.

بر پایه این گزارش، اعزام تورهای یک‌روزه ادامه دارد و از روز هفتم فروردین تورهای نیم روزه نیز برگزار می‌‌شود.

بهره‌مندی 289 مسافر از اسکان مسافر نوروزی جنوب تهران

289 مسافر از امکانات اسکان مسافر نوروزی جنوب شرق تهران بهره‌مند شدند.

طی 10 روز از برپایی اسکان مسافر نوروزی در محل ستاد مدیریت بحران منطقه واقع در بوستان آزادگان در مجموع 74 خانواده به تعداد 289 نفر در این محل اسکان یافته و از امکانات آن استفاده کردند.

بنا بر این گزارش، ستاد گردشگری شهرداری منطقه با برپایی30 چادر اسکان مسافران با امکانات گرمایشی، کارواش، نمازخانه، سرویس بهداشتی، حمام و ... و استقرار تعدادی غرفه و ارائه خدمات مورد نیاز در زمینه‌های فرهنگی، تفریحی، ورزشی و رفاهی از 28 اسفند ماه سال 92 پذیرای مسافران نوروزی بوده است.

دیدار نوروزی مدیر شهری جنوب شرق تهران با کارکنان

علی اکبر انجمنی، مدیر شهری جنوب شرق تهران با همکاران منطقه و نواحی دیدار کرد.

مدیر شهری جنوب شرق تهران با حضور در ساختمان‌های حوزه‌ها و واحدهای مختلف و همچنین نواحی هشت‌گانه منطقه ضمن دیدار نوروزی، فرا رسیدن سال نو را از نزدیک به همکاران تبریک و تهنیت گفت و از زحمات یکساله ایشان در سال گذشته تشکر کرد.

شایان ذکر است، وی اظهار امیدواری کرد به برکت تقارن سال جدید با ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، سالی سرشار از عزت، سلامتی، افتخار و سعادت برای همکاران و خانواده‌هایشان با بهره‌گیری از انوار فاطمی باشد.

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول