اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

گسترش گردشگری امنیت کویر را افزایش می‌دهد

استاندار اصفهان گفت: خوروبیایانک از بهترین مناطق گردشگری استان است و گسترش گردشگری امنیت کویر را افزایش می‌دهد.

گسترش گردشگری امنیت کویر را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در سفر به خوروبیابانک در دیدار عوامل خدمات سفر، از اماکن تاریخی، مناطق گردشگری و جاذبه‌های طبیعی این شهرستان نیز نموده و اظهار کرد: قابلیت‌های فراوان گردشگری خوروبیابانک نقش بسزایی در بهبود اقتصاد و اشتغال پایدار این شهرستان دارد.

استاندار اصفهان بر حمایت از سرمایه گذاران  بخش خصوصی برای رونق اقتصاد و شکوفایی قابلیت‌های گردشگری شهرستان تأکید کرد و گفت: گسترش گردشگری در مناطق کویری می‌تواند امنیت را در این مناطق حاکم نموده و باعث افزایش امنیت شود.

زرگرپور خوروبیابانک را به عنوان یکی از بهترین مناطق گردشگری استان برشمرد و افزود: این منطقه به دلیل کویری بودن، دارای جاذبه‌های بکر و طبیعی و مناطق گردشگری خوبی است و هر ساله مورد استقبال شمار زیاد گردشگران قرار دارد.

وی در این بازدید در جریان وضع اقامتگاه‌های سنتی قرار گرفت و به بررسی برخی از مشکلات مدیران این اقامتگاه‌ها پرداخت.

استاندار اصفهان همچنین در جریان بازدید از شهر فرخی با حضور در گلستان شهدای این شهر با آرمان‌های امام (ره) و شهیدان تجدید بیعت نمود و در دیدار با گروهی از مردم این شهر، بر تکمیل هرچه سریع‌تر بیمارستان خور و بیابانک تأکید کرد و سپس با حضور در گلستان شهدای روستای چاه‌ملک با تعدادی از مردم حاضر در محل دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن حضور در پلیس راه و پایگاه‌های هلال احمر،‌ از قلعه تاریخی و مسکونی و آبشار شهرجندق، روستای گردشگری و توریستی مصر و اقامتگاه‌های سنتی و بوم گردی روستای فرح‌زاد و مجتمع معدنی پتاس نیز بازدید کرد.

استاندار اصفهان در جریان بازدید از مجتمع معدنی پتاس بر افزایش ظرفیت این واحد تولیدی تأکید کرد و اذعان داشت: باید ظرفیت چنین واحدهایی به بالاترین حد ممکن برسد.

زرگرپور در پایان از جدیدترین قنات گردشگری ایران در منطقه خوروبیابانک به طول پنج کیلومتر بازدید کرده و اجرای این طرح به همراه احداث آبشار مصنوعی در کویر را نشان دهنده عزم جدی و پشتکار مردم این منطقه دانست.

انتهای پیام/2301/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول