اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

12 فروردین ماه سالروز تایید، تثبیت و استقرار نظام اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 12 فروردین ماه سالروز تایید، تثبیت و استقرار نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

12 فروردین ماه سالروز تایید، تثبیت و استقرار نظام اسلامی است

سیدسعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به روز 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: 12 فروردین از اعیاد مهم نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با تدبیر امام خمینی (ره) بعد از تشکیل حکومت اسلامی در 22 بهمن، نظام اسلامی به رای‌گیری گذاشته شد، تصریح کرد: بیش از 98 درصد مردم به نظام اسلامی رای دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رای شکل نظام را برای ادامه راه مشخص کردند، یادآور شد: با سقوط رژیم پهلوی تدبیر امام موجب شد تا نظام اسلامی به خوبی در جامعه شکل گرفته و امروز هم آثار و برکات آن به خوبی دیده می‌شود.

12 فروردین رای مردم به نظام اسلامی

حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 تشکیل شد، افزود: رای اصلی به نظام اسلامی در 12 فروردین سال 58 از سوی مردم داده شد.

‌وی تصریح کرد: 12 فروردین 1358 حضور پرشور مردم در انتخابات از یک سو و رای به نظام جمهوری اسلامی یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران بود که آثار و برکات آن ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی برای تثبیت ثمره مبارزات اسلامی به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند، یادآور شد: این حضور گسترده موجب خشم دشمنان شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: در 12 فروردین مردم ایران با رای خود‌، به ایجاد حاکمیت اسلام ناب و مترقی بر اساس مشارکت و حضور مردم در تعیین سرنوشت خود رای دادند.

حسینی 12 فروردین ماه را از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ایرانیان عنوان کرد و افزود: مردم استان زنجان نیز در شکل‌گیری این روز نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: رای مردم به نظام اسلامی موجب شد حکومت دو هزار و 500 ساله طاغوت فرو ریزد.

نصب بنرهای 12 فروردین در زنجان

این مسئول با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان آغاز سال نو و فرا رسیدن 12 فروردین ماه سالروز تایید، تثبیت و استقرار نظام جمهوری اسلامی را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و مردم فهیم و همیشه در صحنه استان زنجان تبریک و شادباش می‌گوید، ابراز داشت: بنرهای این روز در سطح شهر از روز پنجم فروردین نصب شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت گرامیداشت این روز تاکید کرد و افزود: مردم ولایتمدار استان زنجان این روز را گرامی می‌دارند.

انتهای پیام/73003/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول