اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تنظیم بازار سمنان:

توزیع میوه با نرخ دولتی تا 15 فروردین ادامه می‌یابد

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان گفت: توزیع میوه با نرخ دولتی تا 15 فروردین‌ماه در سمنان ادامه خواهد داشت.

توزیع میوه با نرخ دولتی تا 15 فروردین ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: مدیران به برنامه‌ریزی برای تحقق مدیریت جهادی مد نظر رهبری در سالی که به نام «اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی» نامگذاری شده است، بیشتر توجه کنند.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید از جمله کنترل و نظارت و تنظیم بازار شب سال و توزیع اقلام مورد نیاز مردم در قالب برپایی نمایشگاه‌های بهاره و توزیع سبد کالا در بهمن و اسفند ماه، این برنامه‌ها باید با قوت پیگیری شود.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان از توزیع میوه شب سال با نرخ دولتی خبر داد و خاطر نشان کرد: با انجام این اقدامات، خوشبختانه شاهد حاکم شدن آرامش بر بازار و قیمت کالاها بودیم.

سعدالدین از توزیع 129 تن پرتقال و 131 تن سیب در شهرستان سمنان تاکنون خبر داد و ابراز داشت: توزیع میوه با نرخ دولتی تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با تشکیل اکیپ‌های نظارتی و بازرسی از 15 اسفند ماه تاکنون، 239 فقره پرونده در صنوف مختلف تشکیل شده که محکومیت 4 میلیاردی متخلفان به دلیل گران‌فروشی، تقلب و عدم درج قیمت در اداره تعزیرات حکومتی را در پی داشته است.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان خواستار تشکیل اکیپ‌های مشترک بازرسی و نظارت بر ارائه خدمات به مسافران در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی شد.

سعدالدین بیان داشت: با توجه به آغاز فاز دوم قانون هدفمندکردن یارانه‌ها در سال 93 شاهد فتح قله‌های رفیع اقتصادی در سال جدید با مشارکت مردم و مسئولان خواهیم بود.

وی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد، ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی باید مبنای برنامه‌ریزی مدیران در ستاد تنظیم بازار شهرستان قرار گیرد.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول