اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم خبر داد

برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه طارم تا 15 فروردین

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم از برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه طارم تا 15 فروردین‌ماه خبر داد.

برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه طارم تا 15 فروردین

نعمت احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال اجرای طرح آرامش بهاری در جوار بارگاه امامزادگان طارم از 28 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی از اجرای طرح آرامش بهاری تبدیل بقاع به قطب فرهنگی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در این زمینه است، بیان کرد: طرح آرامش بهاری، طرحی فرهنگی برای انس هرچه بیشتر عموم جامعه با اهل بیت و ائمه معصومین و تشویق و ترغیب آنها برای حضور در اماکن متبرکه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم در ادامه با اشاره به اینکه امسال طرح آرامش بهاری در جوار پنج بقعه متبرکه شهرستان طارم در حال اجرا است، تصریح کرد: امسال مراسم تحویل سال نو در جوار سه امامزاده شهرستان طارم امامزاده هاشم و عوف (ع) آببر و امامزاده جعفر (ع) برگزار شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی در قالب طرح آرامش بهاری اظهار داشت: برپایی خیمه‌های معرفت، امکان اسکان موقت به زائران، برگزاری نمایشگاه فرهنگی، مسابقات قرآنی، توزیع بسته‌های فرهنگی، نصب پوستر و بنرهای قرآنی، ارائه مشاوره های قرآنی و برگزاری ادعیه و نماز جماعت از جمله برنامه‌های اجرایی در قالب طرح آرامش بهاری است.

احمدی همچنین به برپایی سفره‌های قرآنی، برپایی نمایشگاه آرامش بهاری و نمایشگاه سیمای عفاف و حجاب در طول ایام نوروز در جوار امامزادگان این شهرستان خبر داد و گفت: تبیین موضوع چون عفاف و حجاب، نماز ، ازدیاد جمعیت، تربیت فرزندان و ... نیز در قالب طرح آرامش بهاری به گردشگران آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/73005/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول