اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت جوادآباد:

12 فروردین مظهر اخلاص و ارادت مردم به اسلام و انقلاب است

امام جمعه موقت جوادآباد گفت: 12 فروردین مظهر اخلاص و ارادت مردم به اسلام و انقلاب است.

12 فروردین مظهر اخلاص و ارادت مردم به اسلام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا ساور علیا در خطبه‌های نماز جمعه جوادآباد پس از توصیه همگان به تقوای الهی و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به فرازهایی از خطبه فدکیه حضرت فاطمه (س) در ارتباط با جهل و ناتوانی مردم و شخصیت برجسته امیر المومنین (ع) اشاره کرد.

امام جمعه موقت جوادآباد در ادامه با اشاره به وفات محمد بن عثمان ثمری، دومین نائب خاص امام زمان (عج)، اظهار داشت: حضرت امام زمان (عج) دو غیبت دارند. یکی غیبت صغری و دیگری غیبت کبری. در زمان غیبت صغری امام زمان (عج) چهار نائب خاص داشتند.

وی در ادامه روز جمهوری اسلامی ایران، حضور یکپارچه مردم در صحنه اولین انتخاب و رای به جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: مردم در نخستین انتخابات انقلاب اسلامی با بیشترین حضور و مقتدرانه حاضر شدند و نهایت اخلاص و ارادت خودشان را نسبت به اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی نشان دادند و به جمهوری اسلامی آری گفتند.

ساور علیا بیان داشت: استکبار جهانی خیلی تلاش کرد که مردم به جمهوری اسلامی رای ندهند که مردم مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان زدند.

امام جمعه موقت جوادآباد شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و شما نمازگزاران عزیز تسلیت گفت و افزود: با توجه به این ایام و اینکه در ایام نوروز قرار داریم و روز طبیعت را نیز در پیش داریم این روز را باید قدر بدانیم که اسلام به برخی از سنت‌های نوروز اهمیت می‌دهد موکداً دید و بازدید و صله رحم که اسلام اهمیت خاصی برای آن قائل است.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز بعد از این روز، شهادت حضرت زهرا (س) را داریم و حواسمان باشد در روز 13 فروردین فعلی را انجام ندهیم که گناه و حرام باشد و حرمت ایام فاطمیه را نگه داشته باشم. ما از ارادتمندان حضرت زهرا (س) هستیم و زندگیمان به برکت حضرت زهرا (س) است. خانواده‌ها و فرزندانمان را توجه بدهیم در این ایام و روز سیزده بدر که ایام، ایام فاطمیه است.

انتهای پیام/2462/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول