اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) صورت می‌گیرد

همایش پیاده‌روی «حرم تا حرم» 14 فروردین در یاسوج

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) همایش پیاده‌روی «حرم تا حرم» 14 فروردین در یاسوج برگزار می‌شود.

همایش پیاده‌روی «حرم تا حرم» 14 فروردین در یاسوج

رامین چرومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، به برگزاری همایش پیاده‌روی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: این همایش به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) از امامزاده عبدالله (ع) تا امامزاده مختار (ع) همچون سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد برنامه ویژه حرم تا حرم یاسوج را 14 فروردین عنوان کرد و گفت: هر ساله چنین برنامه فرهنگی و مذهبی را در این ایام برگزار می‌کنیم که استقبال از همایش در سنوات گذشته بی‌نظیر بوده که پیش‌بینی می‌شود آحاد مردم حضوری پرشور داشته باشند.

این مسئول با تاکید بر این‌که بقاع متبرکه که مجریان طرح «آرامش بهاری» هستند در ایام نوروز پذیرای مسافران مراسم گرامیداشت شهادت حضرت زهرا(س) هستند، گفت: شهادت حضرت فاطمه (س) به صورت ویژه در قالب طرح حرم تا حرم با حضور گسترده مردمی از امامزاده عبدالله (ع) تا امامزاده مختار (ع) نیز ادامه دارد.

چرومی به برنامه‌های اجرایی همایش پیاده‌روی در بویراحمد اشاره کرد و گفت: برگزاری قرائت زیارت آل‌یاسین، نوحه‌سرایی، مداحی و دعوت از علما و قاریان از برنامه‌های مهم روز همایش است.

ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا (س) در حرم بی‌بی حکیمه (س)

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌ ویژه شهادت حضرت فاطمه(س) در حرم مطهر امامزاده بی‌بی حکیمه (س) اشاره و اذعان کرد: 14 فروردین ساعت 10 صبح همزمان با سراسر کشور و به مناسبت سالروز بانوی دو عالم ویژه‌ برنامه‌ای با حضور بیش ‌از 15 هزار نفر برگزار می‌شود.

وی مراسم پیاده‌رویی حرم تا حرم از امامزاده عبدالله(ع) تا امامزاده مختار(ع) روز 14 فروردین در شهرستان بویراحمد عنوان کرد و گفت: این مراسم با همکاری ادارات فرهنگی، نهادهای دولتی، هیئت‌امنا و نیروی انتظامی و با حضور پرشور مردم مومن و خداجوی شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82011/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول