اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت 12 فروردین در کرمان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: چاپ و انتشار ویژه‌نامه‌ها و تولیدات فرهنگی، برپایی نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب و ساخت و پخش مستند از جمله برنامه‌های گرامیداشت 12 فروردین در کرمان است.

ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت 12 فروردین در کرمان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی پیرامون 12 فروردین سالروز تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی به بیان اهمیت و برنامه‌های این ایام پرداخت و اظهار داشت: یکی از نقاط تمایز انقلاب اسلامی در ایران با دیگر انقلاب‌های دنیا به رأی گذاشتن اصل نظام است.

صدفی به عنایات خداوند در پیروزی انقلاب و رهنمودهای حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود: همه فرمایشات و راهنمایی‌های حضرت امام (ره) بر پایه لطف و عنایات الهی بوده است، زیرا امام خمینی (ره) برای خدا و خالصانه قیام کرد و در راه خدا نیز کار می‌کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به رفراندوم گذاشتن نوع حکومت در 12 فروردین سال 58 را دوراندیشی امام توصیف و بیان کرد: امروز دیگر کسی نمی‌تواند انقلاب اسلامی ایران را نتیجه یک کودتا بداند، بلکه این انقلاب بر پایه خواست مردم و در نتیجه آرای مردمی شکل گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در همان ابتدای سال 58 خیلی‌ها تلاش کردند که مسیر انقلاب را به انحراف بکشانند، اما امام به مردم اعتماد کرد و مردم نیز در یک انتخابات کاملاً آزاد به نظام جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند.

صدفی انقلاب اسلامی ایران را یک نظام بر پایه اصول و ارزش‌های دینی، مکتبی و مردمی عنوان کرد و گفت: انقلاب ایران خواست مردم برای رسیدن به عالی‌ترین ارزش‌های دینی و اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز به برکت یوم‌الله 12 فروردین و در نتیجه جانفشانی شهدا و ایثارگران، این انقلاب بعد از گذشت 35 سال در همه عرصه‌ها تثبیت شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: 12 فروردین سال 93 با ایام شهادت حضرت زهرا (س) مصادف است که باید در مراسم گرامیداشت این ایام حرمت ایام فاطمیه حفظ شود و ما نیز زمینه را برای این امر فراهم می‌کنیم.

وی برگزاری مسابقات ورزشی، چاپ و انتشار ویژه‌نامه‌ها و تولیدات فرهنگی پیرامون 12 فروردین، برپایی نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب، ساخت و پخش مستند با موضوع 12 فروردین، اجرای نمایش پرده‌خوانی و هماهنگی با هیئت‌های مذهبی را از جمله برنامه‌های سالروز انقلاب اسلامی در کرمان اعلام کرد.

انتهای پیام/80020/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول