اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان استان اصفهان:

ستادهای اسکان فرهنگیان تا 12 فروردین پذیرای مسافران هستند

دبیر ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان استان اصفهان گفت: تمام ستادهای اسکان فرهنگیان استان اصفهان تا 12 فروردین به صورت شبانه‌روزی از میهمانان متقاضی استفاده از مدارس پذیرایی و ثبت نام خواهند کرد.

ستادهای اسکان فرهنگیان تا 12 فروردین پذیرای مسافران هستند

عباسعلی سراجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ستاد مرکزی پذیرش مسافران نوروزی استان اصفهان اقدام به تجهیز و راه‌اندازی 40 پایگاه اسکان مسافران نوروزی فرهنگی در 40 منطقه و ناحیه آموزشی استان نموده است.

وی ادامه داد: یک ‌هزار و 100 مدرسه در قالب 11 هزار کلاس درس جهت اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان استان اصفهان افزود: این کلاس‌ها در چهار گروه الف، ب، ج و ویژه طبقه‌بندی شده و دارای امکانات رفاهی کامل همچون فرش، پتو، اجاق گاز، یخچال، تلویزیون، تخت و... هستند.

وی با بیان اینکه ستاد اسکان فرهنگیان علاوه بر میهمانان فرهنگی، اسکان میهمانان لشگری، کشوری و مشاغل آزاد را نیز پوشش می‌دهد تصریح کرد: تمامی ستادهای اسکان فرهنگیان استان اصفهان تا 12 فروردین و به صورت شبانه‌روزی از میهمانان متقاضی استفاده از مدارس پذیرایی و ثبت نام خواهند کرد.

سراجی یادآور شد: در حال حاضر 600 نفر از پرسنل آموزش و پرورش استان اصفهان در ستادهای اسکان مسافران فرهنگی و به صورت شیفتی در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه از 28 اسفند 92 تاکنون بیش از 15 هزار خانوار در مراکز آموزشی استان اسکان یافته‌اند ابراز کرد: بیشترین مهمانان نوروزی از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و تهران هستند.

انتهای پیام/63028/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول