اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان خبر داد

حضور اکیپ‌های امر به معروف و نهی از منکر در 15 نقطه شهر اصفهان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان گفت: در ایام نوروزی در 15 نقطه پر تردد شهر اصفهان آمران به معروف و ناهیان از منکر حضور دارند.

حضور اکیپ‌های امر به معروف و نهی از منکر در 15 نقطه شهر اصفهان

رضا بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان، اظهار داشت: در ایام نوروزی در 15 نقطه پر تردد شهر اصفهان اقدام به حضور آمران به معروف و ناهیان از منکر کردیم.

وی ادامه داد: این 15 نقطه مکان‌های پر جمعیت شهر در این ایام همچون میدان امام(ره)، باغ پرندگان، کوه صفه، باغ فدک و... بوده  که آمرین به معروف در این اماکن به تذکر لسانی می‌پردازند و خوشبختانه این طرح مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان افزود: در این طرح که از اول فروردین ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد علاوه بر تذکر بسته‌هایی فرهنگی به مردم داده می‌شود.

وی یادآور شد: در مباحث فرهنگی سایت راه بهشت را داریم که در این سایت مبانی، کتب، تصاویر، نکات و خدمات بلوتوث وجود دارد و خوشبختانه مورد استقبال مردم هم قرار گرفته و می‌توانند از آن استفاده کنند.

بخشی ابراز کرد: تلفن گویای 1888 ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در طول شبانه روز آماده پاسخگویی به مردم عزیز است و مردم می‌توانند مسائل را با این شماره در میان گذاشته و جواب خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/63028/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول