اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان‌های قضایی و نظامی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان:

حفظ کرامت انسانی در امر به معروف و نهی از منکر لازم است

مسئول معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی امر به معروف و نهی از منکر اصفهان گفت: حفظ کرامت انسانی در امر به معروف و نهی از منکر لازم است.

حفظ کرامت انسانی در امر به معروف و نهی از منکر لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم مهرانفر ظهر امروز در نشست خبری ستاد احیا استان اصفهان، اظهار داشت: در یک نگاه کلی به دنبال انجام اقداماتی در سطح جامعه با هماهنگی سازمان‌های مربوطه و مؤثر در این زمینه مانند بسیج، سپاه، قوه قضاییه و دیگر ارگان‌های مربوطه برای ایجاد جامعه‌ای با ثبات، آرامش، امنیت و عدالت هستیم.

وی، ثبات، آرامش و امنیت را با احیای امر به معروف و نهی از من میسر دانست و تصریح کرد: اگر کسی قصد اقدام علیه دین و دین‌گریزی داشته باشد باید با او برخورد شود گرچه این اقدامات بر اساس عقلانیت، حفظ کرامت و حقوق شهروندی و بر پایه قانون است.

مسئول معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با تأکید بر لزوم التزام داشتن بر قانون در انجام فریضه امر به معروف، عنوان کرد: این معاونت حامی و پشتیبان کسانی است که اصلی‌ترین وظیفه ستاد احیا یعنی تذکر لسانی را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: در راستای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر ممکن است مشکلاتی به وجود آید که وظیفه این سازمان حمایت از اشخاصی است که به این وظیفه همگانی در جامعه با اهتمام به قانون عمل می‌کنند و به انجام تذکر لسانی اهتمام دارند.

مهرانفر در خصوص دستاوردهای این معاونت، ابراز داشت: تشکیل شورای نخبگان امر به معروف و نهی از منکر، اجرای طرح سرباز خوبی‌ها و انتخاب افسران، سربازان و پرسنلی که در امر ترویج امر به معروف و نهی از منکر فعال بوده‌اند، اقدامات فرهنگی و تبلیغاتی در سازمان‌ها از مهم‌ترین اقدامات این معاونت در استان اصفهان است.

وی در پایان متذکر شد: برگزاری جلسات کمیسیون هماهنگی مبارزه با مفاسد اجتماعی با حضور مسئولان ارشد استان از دستگاه‌های مختلف برای پیگیری بحث ممنوعیت راه‌اندازی کارناوال‌های عروسی، تجلیل از شهدای امر به معروف و نهی از منکر، اجرای طرح عیون خودرویی که توسط افراد مورد وثوق برای ثبت و اطلاع تخلفاتی از قبیل اعمال منافی عفت و حرام،مزاحمت نوامیس، سگ گردی انجام شده از دیگر دستاوردهای این معاونت است.

انتهای پیام/2301/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول