اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماهان:

احیای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند همت جمعی است

امام جمعه ماهان با اشاره به کم‌رنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر‌ در جامعه گفت: باید در این زمینه ‌دسته‌جمعی کار کنیم.

احیای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند همت جمعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهان، حجت‌الاسلام محمد محمد‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی ماهان اظهار داشت: اگر تلاش‌هایمان ‌جهادی و برای خدا باشد‌، آن کار و تلاش نتیجه‌بخش خواهد بود.

وی با اشاره به کم‌رنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر‌ در جامعه گفت: باید در این زمینه ‌دسته‌جمعی کار کنیم تا به نتیجه‌ مطلوب برسیم‌.

محمدزاده با اشاره به مقارن شدن ایام فاطمیه ‌با عید نوروز گفت: دید و بازدید مردم ‌با ایام فاطمیه ‌منافاتی ندارد، تنها باید هماهنگی‌های لازم با باغ‌ها و ... صورت گیرد، ادارات نیز با نصب پرچم‌های سیاه به حفظ حرمت این ایام کمک‌ می‌کنند.

وی افزود: تبلیغات محیطی باید در ایام فاطمیه به گونه‌ای باشد تا مسافران ‌و گردشگران‌ نوروزی ببینند که در ایام فاطمیه قرار داریم و باید نسبت ‌به نگه داشتن‌ حرمت این ایام اهتمام ویژه‌ای شود.

رئیس دادگاه ماهان نیز از افزایش‌ پرونده‌های طلاق در ماهان خبر داد و افزود: بهترین راه برای جلوگیری‌ از طلاق‌ و تحکیم بنیان خانواده آموزش‌های لازم قبل‌ ازدواج است.

وی ‌بیکاری و اعتیاد را از عوامل مؤثر در طلاق عنوان ‌و تصریح کرد: در زمینه مصرف آب هم‌ باید فرهنگ‌سازی شود، زیرا به تدریج به یک مشکل جدی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول