اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان تاکید کرد

حساسیت نخبگان و فرهیختگان جامعه نسبت به تحقق شعار سال

امام جمعه موقت زنجان گفت: نخبگان و فرهیختگان جامعه نسبت به تحقق شعار سال حساس باشند.

حساسیت نخبگان و فرهیختگان جامعه نسبت به تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام حسین بیات ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز سال نو، سال نو را به زنجانی‌ها تبریک گفت.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) بر ضرورت حفظ حرمت ایام فاطمیه تاکید کرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی همه مسلمانان جهان است.

این مسئول با اشاره به 12 فروردین ماه روز رفراندوم نظام اسلامی ادامه داد: در این روز مردم به پای صندوق‌های رأی آمده و به نظام اسلامی رأی دادند.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه مردم در این انتخابات حضور چشمگیری داشتند، بیان داشت: مردم ایران همواره در صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی خوش درخشیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این روز آرای مردم اعلام شد.

این مسئول با بیان اینکه بیش از 98 درصد شرکت‌کنندگان در رأی‌گیری روز دهم فروردین به نظام اسلامی رأی دادند، تصریح کرد: این روز امام جمهوری اسلامی را نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر را برای نظام اسلامی انتخاب کردند.

*همه افراد برای تحقق شعار سال تلاش کنند

امام جمعه موقت زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال‌جاری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری بر ضرورت توجه همه افراد جامعه به این امر تاکید کرد.

بیات با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری ارتقای اقتصادی جامعه است، بیان داشت: اقتصاد مقوله‌ای جدی است که باید همه افراد جامعه برای تحقق آن تلاش کنند.

این مسئول با بیان اینکه همه افراد جامعه وظیفه دارند در خصوص شعارهای سال اقدامات لازم را انجام دهند، ادامه داد: برای تحقق شعار سال همه باید به میدان آمده و وارد عرصه کار و تلاش شوند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه متخصصان اقتصادی، اقتصاددانان و مسئولان اقتصادی جامعه در صف مقدم تحقق شعار سال هستند، اذعان داشت: باید این افراد بیشتر از سایرین نسبت به تحقق شعار سال جدیت به کار گیرند.

بیات با بیان اینکه همه افراد جامعه ذخیره‌های نظام اسلامی هستند، ابراز داشت: باید برای داشتن کشوری آباد و بدون وابستگی به شرق و غرب همه افراد جامعه به وظیفه خود عمل کنند.

وی توجه به مقوله فرهنگ را از دیگر دغدغه‌های مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: نامگذاری سال‌جاری با عنوان فرهنگ نشان از وجود ضعف‌های فرهنگی در جامعه است که باید همه افراد نسبت به آن حساس باشند.

این مسئول با بیان اینکه مخاطبان شعار فرهنگی سال مسئولان، دولتمردان و متخصصین امر فرهنگ هستند، تصریح کرد: وجود مشکلات این حوزه موجب شده تا رهبری دغدغه‌های خود را در قالب شعار سال بیان کنند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه مشکلات فرهنگی جامعه در بخش‌های مختلف دیده می‌شود، تصریح کرد: برای رفع این دغدغه‌ها باید عزم ملی و مدیریت جهادی داشت.

بیات با اشاره به اینکه همه افراد در خصوص رفع مشکلات فرهنگی وظیفه دارند، یادآور شد: روشنفکران، تحصیلکرده‌ها و اساتید باید در این زمینه دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/73003/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول