اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سروآباد:

پرهیز از پراکنده‌کاری، رسالت مسئولان در تحقق شعار سال است

فرماندار سروآباد پرهیز از کار موازی و پراکنده در مسائل کلان و اتخاذ یک رویکرد هماهنگ و یکنواخت در میان مجموعه‌های دولتی را وظیفه مسئولان در راستای تحقق شعار سال دانست.

پرهیز از پراکنده‌کاری، رسالت مسئولان در تحقق شعار سال است

احمد محمدرضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند؛ حماسه سیاسی در سال گذشته به طور کامل و موفقیت‌آمیزی رقم خورد.

وی افزود: بنا به فرمایشات ایشان، حماسه اقتصادی آن‌گونه که مد نظر و مورد انتظار بود محقق نشد و بنا به همین دلیل در شعار امسال یک بار دیگر مسئله اقتصاد به صورت پررنگ مطرح شده است.

فرماندار سروآباد با اشاره به شعار سال 93 با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" تصریح کرد: مدیریت جهادی معنا و مفهوم گسترده‌ای دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

محمدرضایی با بیان اینکه یکی از عوامل رشد و ترقی هر جامعه‌ای حضور سرمایه‌گذار در طرح‌های عمرانی است، گفت: باید تلاش شود در سال جدید با رویکردی نو به سرمایه‌گذاران نگریسته شود و آنها از فعالیت اقتصادی پشیمان نشوند.

وی توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب را یک الگو و چراغ راه در تحقق بخش اقتصادی شعار سال دانست و خواستار توجه همگان به این موضوع شد.

فرماندار سروآباد با اشاره به بخش دوم شعار امسال که پیرامون مسئله فرهنگ است، گفت: رهبر انقلاب در این قضیه اظهار نگرانی کرده‌اند که باید به عنوان یک هشدار مورد توجه قرار داشته باشد.

محمدرضایی با بیان اینکه نگرانی‌های ایشان در این موضوع به‌ حق است، گفت: دشمنان به صورت برنامه‌ریزی شده و زنجیروار از کانال‌های مختلف از جمله برنامه‌های ماهواره‌ای در صدد ضربه زدن و به انحراف کشاندن فرهنگ ملت ایران هستند.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا بستر تحقق شعار سال در جامعه فراهم است، تصریح کرد: در بخش اقتصادی بستر به صورت مطلوبی آماده است.

فرماندار سروآباد خاطرنشان کرد: در موضوع فرهنگی به دلیل جنس کار نیاز به صرف زمان بیشتری داریم، چراکه ناهنجاری‌های فرهنگی در طول زمان به وجود آمده و به همین دلیل برطرف کردن آنها نیز پروسه‌ای طولانی خواهد بود.

محمدرضایی کار به صورت گسترده در سطح کشور با تأمین زیرساخت‌های لازم را ضامن اصلاح وضعیت فرهنگی ذکر کرد و افزود: علاوه بر این، مسئله فرهنگ در جامعه باید به صورت خودکنترلی حل شود.

وی در خصوص نقش مردم و مسئولان در تحقق شعار امسال گفت: مدیران باید همچون ابتدای انقلاب با حرکتی بسیجی و جهادی هم در زمینه اقتصادی و هم فرهنگی پای کار باشند.

فرماندار سروآباد پرهیز از کار موازی و پراکنده در مسائل کلان و اتخاذ یک رویکرد هماهنگ و یکنواخت در میان مجموعه‌های دولتی متولی را وظیفه مسئولان در راستای تحقق شعار سال دانست.

محمدرضایی با بیان اینکه نقش مردم و مسئولان در تحقق این شعار دوسویه است، گفت: به‌طور قطع تا زمانی که ملت همراه نباشد امکان رسیدن به موفقیت وجود ندارد.

وی میزان تأثیر مردم در موضوع فرهنگ را برجسته‌تر ذکر کرد و گفت: بخش فرهنگ به صورت مستقیم با جامعه و شهروندان در ارتباط است و به همین دلیل این بخش از کار حساسیت بیشتری دارد.

فرماندار سروآباد تصریح کرد: البته در زمینه اقتصادی نقش مردم در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی مهم است، به عنوان مثال در بخش یارانه‌ها همراهی آحاد جامعه در توسعه اقتصادی کشور اثر مشخصی بر جا خواهد گذاشت.

انتهای پیام/79012/ط40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول