اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی حوزه هنری مازندران ـ نوشهر:

حوزه هنری نقش سازنده‌ای در تحقق شعار سال دارد

مسئول نمایندگی حوزه هنری مازندران ـ نوشهر گفت: حوزه هنری نقش سازنده‌ای در تحقق شعار امسال دارد.

حوزه هنری نقش سازنده‌ای در تحقق شعار سال دارد

رستم کیاکجوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: اقتصاد و فرهنگ در کنار هم سبب توسعه کشور است.

وی اظهار داشت یکی از نقاط پررنگ و ارزشمندی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، تشکیل حوزه هنری زیرنظر سازمان تبلیغات اسلامی و مقام معظم رهبری برای فعالیت‌های فرهنگی هنری دینی است.

وی افزود: از اهداف حوزه هنری کشف استعدادهای فرهنگی هنری است که بتوانند با ارتباطات معنوی و تجربیاتی که کسب می‌کنند، توانمند شده و به منابع انسانی فرهنگی و هنری نظام تبدیل شوند.

مسئول نمایندگی حوزه هنری مازندران - نوشهر تصریح کرد: امروز به برکت فرصت‌هایی که نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده و همچنین با بهره‌گیری از فن‌آوری در حوزه هنری، در مساجد می‌توان یک شبکه فعال فرهنگی هنری ایجاد کرد.

کیاکجوری بیان داشت: حوزه هنری در شروع فعالیت خود بعد از پیروزی انقلاب کار فرهنگی را از مساجد آغاز کرد.

وی با اعلام اینکه شروع کارهای هنری ما از مسجد بوده است، گفت: نمونه آن تئاتر بچه‌های مسجد بود که خیلی موفق بوده است.

این مسئول با بیان اینکه به خاطر ادای دین به شهدا هیئت هنرمندان شهدا در حوزه هنری شروع به فعالیت کرد، یادآور شد: حوزه هنری از شروع کار خود در مرکز از هنرمندان بچه‌های مسجد در دهه اول انقلاب به همراه اساتیدی چون مجید مجیدی، محمود فرهنگ و مرحوم نیازی بهره برد.

وی درباره اهمیت کارهای هنری از طریق مسجد عنوان کرد: مساجد می‌توانند با کارهای اجرایی برنامه‌های فرهنگی هنری علاوه بر معرفی جنگ نرم، شیوه‌های مقابله با آن را نیز برای نوجوانان و جوانان تعیین کنند.

کیاکجوری ادامه داد: بیش از چهار ماه از فعالیت حوزه هنری نمایندگی نوشهر گذشته است و سعی شده که فعالیت‌های فرهنگی مناسبی انجام شود.

مسئول نمایندگی حوزه هنری مازندران - نوشهر با اشاره به اینکه حوزه هنری نوشهر موظف است براساس اهداف حوزه هنری ظرفیت و همه ابعاد و لایه‌های نیروی عظیم انسانی را معرفی کند، گفت: حوزه هنری نقش سازنده‌ای در تحقق شعار امسال دارد.

وی گفت: حوزه هنری و مساجد باید با کمک امام جماعت مسجد و با رهبری امام جمعه در راستای روشنگری و بصیرت افراد همت کنند تا دشمنان سوء استفاده نکرده و مسیر هنر انقلاب را خدشه‌دار نکنند.

انتهای پیام/86019/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول