اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

شعار امسال در راستای الزامات سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

فرماندار سنندج با بیان اینکه شعار امسال در راستای الزامات سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده است، گفت: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده کرد تا در هر شرایطی بدون نیاز به بیگانگان خودمان مملکت را به بهترین شکل اداره کنیم

شعار امسال در راستای الزامات سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

ولی‌الله میرزایی‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب و اعلام شد یک مقوله راهبردی برای توسعه کشور است.

وی افزود: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند حماسه سیاسی به بهترین شکل در سال گذشته ایفا شد و مردم غیور ایران یک‌بار دیگر نشان دادند تا جایی که در توان دارند برای رشد و تعالی کشور در همه صحنه‌ها حاضر خواهند بود.

فرماندار سنندج با اشاره به بیانات رهبر در خصوص عدم تحقق کامل حماسه اقتصادی در سال گذشته اظهار کرد: تحقق حماسه اقتصادی نیاز به زمان دارد و یک ساله نمی‌توان از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

میرزایی‌اصل گفت: در خصوص مسئله اقتصادی باید از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده کرد تا در هر شرایطی بدون نیاز به بیگانگان خودمان مملکت را به بهترین شکل اداره کنیم.

وی با تأکید بر اینکه شناسایی نیازها نیاز به کار و تحقیق و پژوهش دارد گفت: باید به تناسب شرایط موجود از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنیم.

فرماندار سنندج در خصوص مسئله فرهنگ نیز خاطرنشان کرد: اگر هویت فرهنگی مخدوش شود در سایر حوزه‌ها نمی‌توان کاری از پیش برد و این موضوع اهمیت بخش فرهنگ را برجسته‌تر می‌کند.

میرزایی‌اصل با بیان اینکه تمام حوزه‌ها متأثر از فرهنگ است، تصریح کرد: اصلاح فرهنگ موجب بهره‌گیری کامل و کافی از همه ظرفیت‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه شعار امسال در راستای الزامات سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده است، گفت: افزایش بهره‌وری و تولید محصول از اجرای این شعار به دست خواهد آمد.

فرماندار سنندج اقتصاد را یک مسئله طولانی و پروسه‌ای زمان‌دار عنوان کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای برنامه خلاق، پایدار و مستمر در تمامی زمینه‌ها است.

میرزایی‌اصل با تأکید بر لزوم مشارکت مردم در تحقق این شعار گفت: عزم ملی ضامن تحقق برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی است و باید مردم را برای حضور هر چه بیشتر در این زمینه ترغیب کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی دامنه بسیار وسیع و گسترده‌ای دارد گفت: مدیران پاک‌دست و پاک‌چشم و سالم و با انگیزه باید با تلاش خستگی‌ناپذیر در راه تحقق این شعار عمل کنند.

انتهای پیام/79012/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول