اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس:

مفهوم شعار سال قطع امید از کشورهای بیگانه است

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس با بیان اینکه مفهوم کامل شعار سال چیزی جز قطع امید و وابستگی از کشورهای بیگانه نیست، گفت: چشم امید داشتن به حل مسائل کشور از طریق مذاکرات، فریبی بزرگ است.

مفهوم شعار سال قطع امید از کشورهای بیگانه است

علی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در راستای دستیابی کشور به اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری سال جدید را به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین کردند.

به گفته وی مشکل اصلی کشور ما در دو اصل مهم اقتصاد و فرهنگ خلاصه می‌شود که این دو با تکیه بر نیروهای داخلی قابل حل است.

جلیلیان خاطرنشان کرد: چشم امید نداشتن به کشورهای خارجی و استفاده از تولیدات داخلی می‌تواند تحقق‌بخش پیام مقام معظم رهبری در خصوص مدیریت جهادی باشد.

وی با بیان اینکه تلاش بیش از حد مسئولان در رفع نابسامانی‌های اقتصادی موجب شکوفایی این بخش مهم در کشور خواهد شد، افزود: تکیه بر آداب و رسوم خودی و پرهیز از خودشیفتگی غربی، تحقق فرهنگ اسلامی دینی پایدار در کشور را در پی خواهد داشت.

این مسئول تصریح کرد: مفهوم کامل شعار سال چیزی جز قطع امید و وابستگی از کشورهای بیگانه نیست و مسئولان باید به این امر اساسی توجه کافی داشته باشند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس با اشاره به اینکه نباید تنها راه‌ حل مشکلات داخلی کشور را مذاکرات تلقی کرد، گفت: مسئولان باید آگاه باشند چشم امید داشتن به حل مسائل کشور از طریق مذاکرات، فریبی بزرگ است. 

جلیلیان اذعان داشت: کشورهای غربی طی 35 سالی که از انقلاب اسلامی ایران گذشته است هدفی جز تضعیف داخلی کشور نداشته و دستیابی به اقتصاد مقاومتی، پاسخی دندان‌شکن به تمام نقشه‌های آن‌هاست.

وی با بیان اینکه اصلاح امور کشور و رفع مشکلات آن از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان به شمار می‌رود، افزود: تمام مردم ایران با عزم ملی و بسیج همگانی در راه اعتلای اقتصاد و فرهنگ گام بردارند.

این مسئول ابراز داشت: پیشبرد اقتصاد مقاومتی در کشور مختص یک جناح خاص نیست و هر فردی با هر شغل و منصبی نقش مهمی را در این زمینه برعهده دارد.

انتهای پیام/2700/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول