اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

توجه به شعار سال موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود

امام جمعه سلماس گفت: توجه به شعار سال 1393 موجب شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی می‌شود.

توجه به شعار سال موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود

حجت‌الاسلام محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلماس فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت و اظهار داشت: رهبری با در نظر گرفتن ملاحظات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی عنوان مناسبی برای امسال انتخاب کرده‌اند.

وی تلاش برای عینیت بخشیدن به زوایای شعار سال را یکی از مطالبات رهبری عنوان کرد و افزود: انتخاب عنوان مذکور برای امسال نشان‌دهنده نگرانی‌ و دغدغه‌ مقام معظم رهبری است، بنابراین باید در این خصوص برنامه‌ریزی کرد.

موسوی تلاش برای اصلاح الگوی مصرف در مورد منابع انرژی را خواستار شد و بیان داشت: یکی از راه‌های موثر در توسعه اقتصادی استفاده درست و بهینه از ثروت‌های طبیعی و خدادادی است.

وی بر ضرورت پرداختن نخبگان جامعه به مولفه‌های شعار سال تاکید کرد و گفت: این عنوان و شعار باید در میهن اسلامی به منصه ظهور رسد، به ویژه اینکه با تحریم‌ اقتصادی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو هستیم.

امام جمعه سلماس به حماسه‌آفرینی ملت ایران در سال گذشته با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: از طریق به صحنه آوردن یکایک مردم به ویژه جوانان در حوزه اقتصادی می‌توان حماسه عظیمی خلق کرد.

موسوی با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: مناسبت‌های نوروز منجر به حاشیه رانده شدن این ایام نشود، بلکه تقارن این دو مناسبت ملی مذهبی را باید در همه احوال اعم از دید و بازدیدها و ... مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/61002/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول